"מאהל המילואימניקים" הגישו תלונה במשטרה נגד פעילות אונר"א בישראל

הם דורשים לבדוק את קשרי הארגון בירושלים עם חמאס, דרכי הניהול, העברות הכסף, פעילות טרור ותמיכה בה • השבוע הפעילים חסמו את הכניסה למשרדי אונר"א, יצרו את "מיצג הגופות" ו"מיצג התינוקות" • גלעד אך: "נמשיך במאבק שלנו בכל הדרכים עד שמדינת ישראל תכריע את כלל ארגוני הטרור"

מחאה בכניסה למשרדי אונר"א בירושלים. צילום: תנועת צו 9

כחלק מהמאבק המתמשך של "מאהל המילואימניקים" נגד פעילות ארגון אונר"א בישראל הוגשה הבוקר (חמישי) למשטרת ישראל דרישה לפתיחת חקירה מקיפה על כלל הפעילות הפנימית של אונר"א המתבצעת בישראל.

יוני ריקנר

בין היתר מתבקשים חוקרי המשטרה לבדוק את קשרי אונר"א בירושלים עם חמאס, דרכי הניהול והעברות הכסף, פעילות טרור ותמיכה בה, חומרי הסתה הנמצאים במשרדי הארגון, הזרמות כספים מהארץ ומהעולם ושימוש במשאבי הארגון בהם כלי רכב וקווי תקשורת לפעילות תומכת טרור.
לתלונה צורפו ההודעות הרשמיות של דובר צה"ל, ראש הממשלה, מערכת הביטחון ושרי הממשלה בנושא פעילות הטרור של אונר"א - לצד מידע מסווג נוסף שנאסף כנגד הארגון בשבועות האחרונים.

חסמו את שערי הכניסה עם מיצג מטלטל של גופות מדממות // ארכיון, צילום: מאהל המילואימניקים

השבוע פתחו פעילי "מחאת המילואימניקים" בשורה של פעולות נגד ארגון אונר"א, הפועל בירושלים בשלושה מתחמים מרכזיים בקרקעות השייכות למדינת ישראל. הפעילים חסמו את הכניסה למשרדים, הציגו מיצגים שונים בהם "מיצג הגופות" ו"מיצג התינוקות" והזהירו את תושבי השכונות מפעילות ארגון אונר״א בהן.

מחאת המילואמניקים מול משרדי אונר"א // ארכיון, צילום: אורן בן חקון

בשבוע הבא צפויות פעולות נוספות בהן כאלה שיובילו לראשי אונר"א בישראל ובהמשך גם לבג"צ כנגד המדינה בדרישה לפעול לסילוק ארגון הטרור מתחומי ישראל. גלעד אך, מקים "מאהל המילואימניקים": "בשבוע האחרון לא היה ישראלי אחד שלא הבין שאונר"א זה ארגון טרור והקונצנזוס הוא שאין לו מקום בתחומי המדינה. נמשיך במאבק שלנו בכל הדרכים ולא נעצור עד שמדינת ישראל תכריע את כלל ארגוני הטרור בצפון, בדרום וגם אלה שנמצאים בשטחה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר