"תקיים מה שהבטחת": ראש עיריית שדרות נגד ראש הממשלה

"נתניהו לא התעייף להפיל הכל עלינו?" תהה ראש עיריית שדרות בכנס "מקור ראשון" ומכון "תכלית" • "תמונת הניצחון תהיה שראש הממשלה יקיים את מה שהוא הבטיח" הוסיף • דוידי: "אני אומר לראש הממשלה - תקיים מה שהבטחת"

"שראש הממשלה יקיים את מה שהבטיח" דוידי. צילום: לירון מולדובן - מקור ראשון

ראש עיריית שדרות אלון דוידי התראיין היום (שלישי) לכתבת המדינית והפרשנית הפוליטית של "ישראל היום" שירית אביטן-כהן בוועידת 'מקור ראשון' ומכון "תכלית" בשדרות. במהלך הריאיון התייחס דוידי לראש הממשלה נתניהו ואמר: "כבר 23 שנה שראש הממשלה ושרי הביטחון במדינה מפילים את הקונפליקט עם חמאס על הכתפיים של תושבי שדרות והעוטף."

במהלך דבריו התייחס ראש העיר לשיחותיו עם ראש הממשלה: "פעם הייתה לי איתו שיחה והוא אמר לי על דמות אחרת בפוליטיקה שהלכתי איתה שהוא לא אמין. אני אומר לראש הממשלה - תקיים מה שהבטחת. הוא צריך להגיע לשדרות ולעוטף ולהגיד לתושבים את האמת. קודם כל שהם הגיבורים והציוניים הכי גדולים, הם אלה שעומדים בחזית במשך שנים." 

"לא נמאס לראש הממשלה להפיל הכל עלינו?" דוידי, צילום: לירון מולדובן - מקור ראשון

"הם צריכים להתעורר" אמר דוידי ופנה לממשלת ישראל ולקבינט: "מבחינתי מדינת קטאר היא מדינת אויב שהכסף שלה הולך להרוג אותנו. אני אומר לראשי מערכת הביטחון - נכשלתם.. מדינת ישראל נכשלה. חייבים לשנות את הקונספציה ולהבין שאת האויבים צריך להשמיד. תמונת הניצחון תהיה שראש הממשלה יקיים את מה שהוא הבטיח. 1. ניצחון על החמאס, 2 החזרת החטופים ובהם מישל ניסנבאום תושב שדרות"

עבודות פינוי אחרי מתקפת שבעה באוקטובר בשדרות (ארכיון), צילום: יוסי זליגר

"האם ראש הממשלה לא התעייף להפיל הכל עלינו?" בהמשך דבריו התייחס לסוגייה הביטחונית ועל פתיחת תנועת הרכבות: "פתחו את הרכבת, אבל רק לכיוון דרום ולא צפון, ומדברים על מיגון הרכבת בעלות של 700 מיליון שקל מכיוון שאלוף פיקוד הדרום לא מוכן שהיא תפתח. את הרכבת צריכים למגן כדי למנוע נפגעים, אז מה המסר לתושבים?" המשיך דויד: " 23 שנה שראש הממשלה ושרי הביטחון במדינה מפילים את הקונפליקט עם חמאס על הכתפיים של תושבי שדרות והעוטף. הגיע הזמן לשנות את הקונספציה. הצבא צריך להגן על תושבים שחיים בנחת ובצורה תקינה ונכונה"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר