המינוי הראשון של ראש העיר בית שמש: רבקה רביץ מונתה לתפקיד ראש הלשכה

רביץ בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי ותשמש כראש המטה בלשכתו של שמואל גרינברג שנכנס לתפקיד • היא בת 47, אם ל-12, ניהלה את לשכת נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין • גרינברג: "אחד הדברים שחרטתי על דגלי זו המצוינות - ולכן איני מתפשר במינוי אנשי מקצוע"

ראש העיר הנכנס, שמואל גרינברג. בית שמש

ראש העיר בית שמש הנכנס, שמואל גרינברג, החל בהרכבת הצוות המקצועי שילווה אותו בקדנציה הקרובה בניהול העיר, והודיע היום (שני) על מינויה של רבקה רביץ לתפקיד ראש המטה בלשכת ראש העיר.

ישראל פרוש ראש העיר היוצא של אלעד בקריאה לתושבים החרדים בבית שמש - צאו להצביע (10.03.24) // אייל מרגולין, ג'יני

בתפקידה כראש מטה ראש העיר, רביץ תהיה אחראית לסייע לראש העיר במכלול תחומים מוניציפליים שונים ובקשר עם משרדי הממשלה, תהיה אחראית על עבודת הלשכה והיועצים, תרכז את הקשר עם אגפי העירייה והחברות העירוניות, ותסייע בהטמעה והוצאה לפועל של תוכניות העבודה אותם יוביל ויקדם ראש העיר.

רביץ בת ה-47, אם ל-12, בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי. היא ליוותה את נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין כראש לשכתו כשר התקשורת, כיו"ר הכנסת ולאחר מכן כראש הסגל לנשיא המדינה. בנוסף, בשנים האחרונות שימשה כיועצת בכירה לשורת גופים ציבוריים.

בחירות מקומיות בבית שמש. פברואר 2024, צילום: נעמה שטרן

ראש העיר הנכנס, שמואל גרינברג: "אחד הדברים שחרטתי על דגלי זו המצוינות ולכן איני מתפשר במינוי אנשי מקצוע. הגב' רבקה רביץ, אשת עשייה בעלת ניסיון ארוך שנים בשירות הציבורי, ותתרום תרומה גדולה לעיר העתיד בית שמש, אני שמח על התגייסותה ומאחל לה,למען תושבי העיר כולה - הצלחה בתפקיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר