מטרה אחת - אחדות: מילואימניקים חילקו אלפי "צווי 8" ברחבי ישראל

תנועה א-פוליטית בשם "המילואימניקים" חילקה במרכזי קניות ברחבי הארץ צווי אחדות • בין המקבלים, בני הזוג צופית גרנט ושולי רנד • דוד סולמון, ממייסדי הארגון: "סיימנו את הצו 8 בשטח, ועברנו לצו 8 האזרחי כדי להילחם על העתיד שלנו"

צופית גרנט מקבלת את הצו מאחד מחברי ארגון "המילואימניקים". צילום: ללא

צו 8 לאחדות. מילואימניקים מ"קהילת המילואמניקים" של תנועת "נפגשים" חילקו הבוקר (ראשון), אלפי "צווי 8 לאחדות" במספר מוקדים ברחבי הארץ.

צו 8 לאחדות: צופית גרנט ושולי רנד עם המילואימניקים שקוראים לאחדות// ללא

חברי "המילואימניקים", תנועה א-פוליטית, ציינו בקריאתם כי בכוונתם כרגע לפעול ולהשיג יעד אחד - שימור האחדות שתוביל להמשך הצלחת הלחימה וכוחות צה"ל.

כחלק מרכזי במהלך, השיקה הקהילה הבוקר (ראשון), קמפיין גיוס המונים שמטרתו פתיחת "בתי מילואימניקים נפגשים" בכל רחבי הארץ, ודאגה הוליסטית למשרתי המילואים ובני משפחותיהם בנושאי תעסוקה, נפש ובמתן כלים לחזרה לחיים באזרחות.

שולי רנד. צו 8 לאחדות, צילום: ללא

בקהילת המילואמניקים מעדכנים כי חלוקת צווי האחדות נכנסה הבוקר ליומה הראשון ובכוונתם לצאת ולחלק עוד עשרות אלפי צווי 8 לאחדות בכל רחבי הארץ וברשתות החברתיות. בין השאר "יקבלו צווים" מנהיגי ישראל ומשפיעני רשת, לצד רבבות אזרחים מצפון ועד דרום.

"לא צריך ללבוש מדים כדי להלחם באויב המסוכן ביותר"

דוד סולמון, לוחם במיל', מנכ"ל נפגשים וממייסדי "קהילת המילואמניקים": "בשבעה באוקטובר מאות אלפי מילואימניקים קיבלו צו 8 והתגייסו להלחם באויב שלנו וחלקם הגדול עוד ממשיכים להילחם במסירות. אבל לא צריך ללבוש מדים כדי להלחם באויב המסוכן ביותר. יחד עם המילואימניקים בחזית, יש צו 8 אחד שהוא רלוונטי וקיומי היום יותר מתמיד- צו 8 לאחדות".

"כעת, אנו קוראים לכלל אזרחי ישראל, למנהיגים שלנו ובעיקר לציבור הרחב, להתגייס לצו 8 לאחדות ולתמוך בנו. סיימנו את הצו 8 בשטח, ועברנו לצו 8 האזרחי כדי להלחם על העתיד שלנו פה ולהפוך את "ססמאות האחדות" למציאות קבועה בישראל. רק ככה נחזיר את החטופים בע"ה, רק ככה נפעל להמשך העמקת הניצחון של צה"ל ורק ככה נמשיך וננצח את כל אוייבנו. כי רק יחד ננצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר