חרדים ממתינים לאוטובוס (תמונת ארכיון, למצולמים אין קשר לידיעה). צילום: גדעון מרקוביץ

יוזמה חדשה במודיעין עילית: אוטובוסים לגברים בלבד

מודעה קטנה במקומון במודיעין עילית הודיעה על הפעלת קו אוטובוס, המסומנים בצבע צהוב, שנשים לא יוכלו לנסוע בו • על פי עדויות הקווים החדשים כבר החלו לפעול בעיר • "בצער רב אפשר לומר שהקיצוניים השתלטו באופן סופי על מודיעין עילית", אומר תושב העיר

אחרי הקמפיינים הקוראים לנשים לשבת מאחור באוטובוס, בעוד שהגברים נמצאים מקדימה, בקווי המהדרין בהם יש הפרדה מגדרית, פורסמה בשישי האחרון בעיתון מקומי במודיעין עילית יוזמה חדשה: אוטובוסים לגברים בלבד.

המודעה שפורסמה במקומון, צילום: ללא

על פי היוזמה, האוטובוסים הגבריים יסומנו בצבע צהוב ואילו האוטובוסים האחרים ישמשו גם לגברים וגם לנשים. "היות ואתם נוסעים באוטובוסים בצפיפות ונגרם איסור חמור, מצאנו פיתרון", נכתב במודעה שפורסמה במקומון. "אנו נסמן אוטובוס אחד בגיליון צהוב זורח, שבו יעלו רק הבנים ולא הבנות".

הציוץ של מנחם קולדצקי, צילום: מתוך טוויטר

על פי המודעה, היוזמה היתה אמורה לצאת לדרכה כבר היום (ראשון), ואכן, יש עדויות שהאוטובוסים החדשים כבר עובדים בעיר. כך תיאר איש התקשורת החרדי מנחם קולדצקי, את האפליה שעברה בתו: "הבת שלי עמדה היום בתחנה בקריית ספר בדרכה חזרה מבית הספר", כתב ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). "האוטובוס היה כמעט ריק עם טלאי צהוב (רק לגברים) והוא עבר בלי עצירה לבנות שחיכו בתחנה העמוסה שעה שלמה בגלל ההפרדה הנהוגה באוטובוסים בשעות הצהריים".

"בצער רב אפשר לומר שהקיצוניים השתלטו באופן סופית על מודיעין עילית. והבנות? שהן ימשיכו לעמוד בתחנה", סיכם קולדצקי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו