"חשיבות עליונה": עשרות שוטרי הצפון ממשיכים בחיפושים אחר היימנוט | תיעוד

בסיוע פרשים, כלבנים, אנשי זיהוי פלילי, חוקרים ובעלי מקצוע נוספים • שוטרי המחוז הצפוני ממשיכים לסרוק כל תא שטח בחיפוש אחר היימנוט בת ה-9 בצפת

החיפושים אחר היימנוט קסאו. צילום: דוברות המשטרה

נמשכים החיפושים הקדחתניים אחר היימנוט קסאו, הילדה בת ה-9 מהעיר צפת שעקבותיה נעלמו כאילו בלעה אותה האדמה, במטרה להביא למציאתה בריאה ושלמה.

פרשים, כלבנים ואנשי זיהוי פלילי: היום ה-9 בחיפושים אחר היימנוט בצפת// דוברות המשטרה

בהדרכה שקיבלו השוטרים המסייעים בחיפוש אחר הילדה בת ה-9 נאמר: "אנחנו נמצאים ביום השמיני במבצע שנקרא 'פני מלאך'. המטרה שלשמה ההגעתם לפה היא לסייע לנו ביכולות לסרוק תאי שטח. כל יחידות המשטרה מושקעות באירוע הזה ולכן לגלות רצינות וחשיבות עליונה במשימה הזאת". 

 

מאז הדיווח על היעדרותה של היימנוט קסאו, בת ה-9, תושבת צפת שנראתה לאחרונה ביום ראשון בשעה 19:30, פועלים שוטרי משטרת ישראל בסיוע מתנדבים רבים למציאתה. גם היום (ראשון),  עשרות שוטרי המחוז הצפוני בסיוע פרשים, כלבנים, אנשי זיהוי פלילי, חוקרים ובעלי מקצוע נוספים המשיכו בחיפושים ובחקירת מקרה היעלמותה של הנערה שנראתה לאחרונה כשהיא נכנסת לבניין מרכז הקליטה בעיר צפת.

היימנוט, צילום: ללא
היימנוט בת ה-9 בתיעוד האחרון, צילום: מצלמות אבטחה

מבצע "פני מלאך" מנוהל מהחפ"ק שהוקם במרכז הקליטה ברחוב צה"ל 9 בצפת, בו מתגוררת היימנוט עם משפחתה. החפ"ק מורכב משוטרי המחוז הצפוני לצד אנשי מרכז הקליטה והוא שומר על קשר רציף עם משפחת קסאו ומעדכן אותם על כל התפתחות בפרשה.

כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לחייג לחפ"ק החיפושים בטלפון 04-6827475 או למוקד 100 של משטרת ישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר