לא רוביק דנילוביץ': זה ראש העיר שקיבל הכי הרבה תמיכה מהתושבים שלו

ראש עיריית באר שבע רץ כמתמודד בודד בבחירות הנוכחיות ונהנה מאהדה גדולה, אבל יש מועמדים שגרפו תמיכה גבוהה ממנו • בנוף הגליל, באר יעקב, נהרייה, קרית ביאליק ובעוד כמה יישובים קטנים, נבחר ראש מועצה בתמיכה של יותר מ-90 אחוזים מקרב קולות המצביעים

ספירת קולות בוועדת הבחירות המרכזית, 2022. צילום: אורן בן חקון

עם זרימת התוצאות למרכז השליטה של משרד הפנים מתבררים נתונים מעניינים על הבחירות המקומיות: לטיף שאוקי שהיה מועמד יחיד לראשות מועצת ראמה נבחר בתמיכה של 98.9% מקולות התושבים.

ללא קרדיט

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט קיבל תמיכה מובהקת מהתושבים וניצח עם 98.5% מהקולות. בבחירות למועצת העיר גרפה הרשימה של פלוט 'נוף הגליל שלנו' 11 מנדטים, מה שאומר שיש לראש העיר רוב מוחלט במועצה והוא איננו תלוי ברשימות אחרות. "אני מודה מעומק הלב לכל תושבי נוף הגליל היקרים שלי ומבטיח להמשיך ולשרת אותם בנאמנות ובאהבה. לא אנוח על זרי הדפנה", אמר פלוט לאחר ניצחונו.

רונן פלוט, ראש עיריית נוף הגליל, צילום: ללא קרדיט

בבאר שבע, ראש העיר רוביק דנילוביץ' ממשיך לכהונה רביעית בתפקיד. הוא נבחר בתמיכה של 96.6% מקולות התושבים, כשאף מועמד לא התמודד מולו. ''תודה מעומק הלב על האמון שהענקתם לי ולרשימתי", אמר דנילוביץ' לתושבים. "מרגש לקבל גיבוי גדול כל כך, מלווה בחום ובאהבה אנושית. זו גם האהבה שאני חש כלפיכם. עבורי זוהי זכות גדולה להמשיך ולשרת אתכם''.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', צילום: גדעון מרקוביץ'

בראשון לציון, רז קינסטליך ממשיך לקדנציה נוספת בתפקיד ראש העיר לאחר שהשיג 92% מהקולות. "זה לילה שאתה לא נרדם בו מאושר ומשמחה, על זה שהציבור נתן בך את האמון", אמר קינסטליך לתוכנית הבוקר בקשת 12, "זה יכול היה להסתיים גם ב-55% או ב-41%. אשקר אם לא אגיד שזה הכי מתוק בעולם לסיים עם מעל 90%".

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון הבוקר בקלפי., צילום: ללא

ראשי רשויות נוספים שנהנים מתמיכה חד משמעית של התושבים: ניסים גוזלן ניצח בבאר יעקב עם 96.5% וקיבל קדנציה נוספת, בנהריה רונן מרלי ראש העיר המכהן זכה לתמיכה גורפת של 95.4%, במזרעה פואד עווד ניצח עם 95.4%, במועצה האזורית רמת נגב ערן דורון ממשיך לקנדציה נוספת עם 94.3%, בעיריית נשר רועי לוי קיבל 93.8 והמשיך לקדנציה נוספת, אושרת גני גונן ניצחה במועצה האזורית דרום השרון עם 93%, ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נבחר לכהונה נוספת לאחר שקיבל 92.1% מקולות התושבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר