תיעוד חריג: אמו של החטוף מתן צנגאוקר הותקפה בעת שהפגינה מול הקריה בתל אביב

אלימות פיזית נגד משפחות החטופים: בהפגנה מול הקריה הותקפה עינב צנגאוקר, אמו של מתן שנמצא כבר 123 ימים בשבי • נהג שיצא מרכב חולף דחף אותה לעיניי מפגינים ושוטרים שנכחו במקום • האם סיפרה: "הוא התחיל לצעוק שאני מפריעה לרה"מ לעשות את העבודה ושהכי טוב שאשב בבית בשקט, כדי לא להפריע למהלכים לקרות"

אמו של החטוף מתן צנגאוקר הותקפה מול הקריה בתל אביב // השימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחריד: אלימות פיזית נגד משפחות החטופים. אתמול (שני) בהפגנה מול הקריה בתל אביב הותקפה עינב, אימו של מתן צנגאוקר, שנמצא בשבי חמאס בעזה כבר ארבעה חודשים. נהג שיצא מרכב שנחסם דחף אותה לעיניי המפגינים והשוטרים שנכחו במקום. שוטרים שנכחו במקום בחרו שלא לעצור אותו על תקיפה.

הפגנת משפחות החטופים מול הקריה בתל אביב, צילום: רויטרס

מתן צנגאוקר נחטף מביתו שבקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. הוא מוחזק זה 123 ימים בשבי חמאס. 

עצוב לפגוש בנהג כזה

עינב סיפרה לחדשות הבוקר בערוץ 12: "זה אירוע ממש מסעיר, לא ציפיתי לתגובה כזאת. מאז 7 באוקטובר אני רק חווה אמפתיה, סימפטיה ואהבה מכל גווני הקשת הפוליטית. אתמול זה היה עצוב לפגוש בנהג כזה. אני יותר מבטוחה שהוא לא מייצג את דעת הרוב".

עוד סיפרה כי החליטה לחסום את כביש בגין מול הקריה בתיאום עם משטרת ישראל. "הודעתי שאני נשארת לישון עם הבנות שלי עד שמתן יחזור מהשבי", תיארה עינב.

הפגנת משפחות החטופים מול הקריה בתל אביב, צילום: אי.פי

"השארנו נתיב אחד פתוח, כמתבקש. כשבאנו לפתוח לאותו נהג את הנתיב, הוא פתח את החלון הקדמי והתחיל לצעוק לי שאם אני רוצה את הבן שלי בחזרה הביתה, אני מפריעה לראש הממשלה לעשות את העבודה שלו. הוא אמר שהכי טוב שאשב בבית בשקט, כדי לא להפריע למהלכים לקרות, ושאני שמאלנית. תמוה מאוד".

"אמרתי לו שהוא מוזמן לבוא להעביר איתי את השעות, הימים והחודשים הארוכים בלי מתן. לילות ללא שינה, ללא אוכל. גם אני נחטפתי. אני חיה באוויר ולא מתפקדת בשביל שתי הבנות שזקוקות לי, אבל הן יודעות שזה כדי להחזיר את מתן הביתה יחד עם כל החטופים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר