יהודה גליק הגיש תלונה: נהג מונית לא הסכים להעלות אותי על רכבו

חבר הכנסת לשעבר הזמין מונית וכשזו הגיעה, הנהג, מגדי חיג'אזי, זיהה שמדובר בגליק וסירב להסיעו • לדברי גליק, הנהג הינו בן משפחתו של המחבל מועתז חיג'אזי שלפני 9 שנים ניסה להתנקש בגליק פצע אותו קשה וחוסל • ארגון 'בצלמו' פנה בדרישה למשרד התחבורה לשלול את רישיון ההסעה של הנהג: "על נהג המונית כבר היום לאבד את הרישיון הסעה שלו לעולמי עד"

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק. צילום: אורן בן חקון

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק טוען שהזמין מונית אך הנהג שהגיע לאסוף אותו סירב להסיעו לאחר שווידא את זהותו. לדברי גליק הוא הזמין את המונית מחברה מוכרת ממוזיאון ישראל למשרד שלו, אלא שנהג המונית שהגיע שואל אותו: "אתה יהודה גליק?" וכאשר זה ענה שכן הוא אמר: "אותך אני לא לוקח" ונסע מהמקום.

לאחר 10 דקות הנהג עבר בפניו עוד פעם ובהזדמנות זו אמר לו: "אתה רואה! לא רק אני לא לוקח אותך, אף אחד לא רוצה לקחת אותך". על פי גליק, לאחר שבדק את שמו של הנהג, ראה ששמו "מגדי חיג'אזי" - בן משפחתו של המחבל מועתז חיג'אזי שלפני 9 שנים ניסה להתנקש בגליק, פצע אותו קשה וחוסל.

יהודה גליק משתחרר מבית החולים לאחר שניצל מניסיון התנקשות, צילום: אורי לנץ

בעקבות זאת, ארגון זכויות האדם 'בצלמו' פנה למשרד התחבורה בדרישה לשלול את רישיון ההסעה של הנהג. מנכ"ל הארגון, שי גליק כתב במכתבו: "מדובר במקרה חמור ביותר. על נהג המונית כבר היום לאבד את רישיון ההסעה שלו לעולמי עד. לא ייתכן שאדם ימנע שירות מאדם רק על רקע דעותיו הפוליטיות, שנאתו ליהודים או כל דבר דומה. האיש צריך לשבת בכלא או לפחות לשלול את רישיונו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר