"למרות שהיית פטור משירות, התגייסת כמו גיבור": רס"ל יובל לופס, שנפל באסון בעזה, הובא למנוחות

לופס נהרג בטנק שספג פגיעת טיל נ"ט סמוך לאזור האסון בדרום הרצועה • אמו ספדה לו: "אני לא אשכח אותך, את החיוך ואת השטויות שלך" • אביו אמר בכאב: "שמחת לחזור לטנק שלך, ומדינת ישראל גאה בך"

רס"ל יובל לופס ברקע הלוויתו. צילום: אורן בן חקון, דובר צה"ל

בחלקה הצבאית בהר הרצל התקיימה היום (שלישי) הלווייתו של רס"ל יובל לופס, בן 27 במותו, תושב היישוב כפר תפוח שבשומרון.

לופס נהרג בטנק שספג פגיעת טיל נ"ט סמוך לאזור האסון בדרום הרצועה, שהביא למותם של 21 לוחמים. לופס הותיר אחריו אישה, סיגלית, ושלוש בנות.

חסריו של יובל לנשק בהלוויתו, צילום: ללא

אמו, יוכבד לופס, ספדה לו במהלך ההלוויה: "יובל היקר שלי, היית ילד טוב ומקסים, אבא שדואג לבנות שלו, שלך. כל הזמן היית מתקשר. אמרת 'אמא יהיה בסדר אל תדאגי'. הייתי רגועה. איך אני אשכח אותך תגיד לי? אני לא אשכח אותך, את החיוך שלך ואת השטויות שלך. אני גאה בך, אפילו שלא היית חייב להיות במילואים, הלכת. אתה גיבור. אתה גיבור שלי. תודה".

אביו, יוחאי לופס, ספד לבנו: "יובל היקר שלי, שנולדת באת לתת כיוון ומשמעות לחיי. היית בן מצוין. ילד מקסים, רציני ובעיקר שמח. יובל, מדינת ישראל גאה בך. למרות שהיית פטור לגמרי, בחרת לחזור לצבא, לחזור לטנק שלך, כדי להילחם למען הגנת מולדתנו".

אחיו ספד לו בכאב: "מאז שהתחילה המלחמה הזאת אתה ושמואל התגייסתם ישר והלכתם להילחם, ומאז לא נפגשנו יחד כולנו. מה לא הייתי נותן כדי שנהיה יחד כולנו. עוד שבת אחת ביחד, עם כל הצחוקים שלנו. תודה רבה לך אחי, אני אוהב אותך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר