"היית חוד החנית, למרות שאמרתי לך: ׳אל תהיה יותר מדי קדימה": הלוויתו של אליסף שושן ז"ל היום// צילום: יוני ריקנר

"הבאת לנו אור לבית": רס"ל במיל' אליסף שושן ז״ל שנפל בקרב במרכז רצועת עזה הובא למנוחות

שושן, בן 23 מירושלים, לוחם בגדוד 6646 עוצבת ׳שועלי מרום׳ (646) הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל • אחותו ספדה לו: "תמיד הרגשתי מוגנת לידך וראיתי בך דמות להערצה. אני לא יודעת איך להתקדם אחרי שחלק מהלב שלי מת. תודה על מי שהיית בשבילי" • אמו שיתפה על אהבתו לנגינת פסנתר והוסיפה: "היית חוד החנית, למרות שאמרתי לך: ׳אל תהיה יותר מדי קדימה"

רס״ל (מיל׳) אליסף שושן ז״ל בן 23 מירושלים, לוחם בגדוד 6646 של חטיבת הצנחנים, עוצבת ׳שועלי מרום׳ (646), שנפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה, הובא היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, כשהוא מלווה במאות בני משפחה, לוחמים, חברים ואזרחים.

אליסף שושן ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

אמו של שושן ז״ל נצ״מ ד״ר ולרי שושן, קצינת הרפואה הראשית במשטרה ספדה לבנה בצער: ״בני האהוב כל כך, אני לא מאמינה שאתה לא עמנו יותר. לפני כ-23 שנה הבאנו אותך לעולם, היית לנו אור בבית. הגעת לאקדמיה למוסיקה ושם התחלת בנגינת פסנתר קלאסי ובחרת במגמת ג׳אז. נהיית פסנתרן ג׳אז כל כך מוכשר. רצית לשאוף גבוה בשירות הצבאי שלך. היית חוד החנית, למרות שאמרתי לך: ׳אל תהיה יותר מדי קדימה׳. אליספי, האור שלנו כבה, אבל אני מבטיחה לך בני שנתגבר כי זה בדיוק מה שהיית רוצה, שנהיה משפחה חזקה, אוהבת ומלוכדת״.

בני משפחתו של אליסף שושן ז"ל בלוויתו, צילום: אורן בן חקון

שירה, אחותו של אליסף, ספדה לו בבכי: ״אליספי שלי, אחי הגדול. אני לא מצליחה לעכל שהלכת מאיתנו. הייתי כל כך גאה בך שאתה נלחם למען המדינה שלנו. הבאת אור לבית, היית גשר בין כל האחים ותמיד דאגת לנו כל כך. תמיד הרגשתי מוגנת לידך וראיתי בך דמות להערצה. אני לא יודעת איך להתקדם אחרי שחלק מהלב שלי מת. חיים שלי, אור גדול, תודה על מי שהיית בשבילי אחי הגדול״.

הלוויתו של אליסף שושן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

הדר, בת הזוג של אליסף אמרה: ״רק לפני יומיים שמעתי את הקול שלך. לא יכולתי לדמיין שלא תחזור בכלל. רק לפני חצי שנה ביינו ביחד בדרום אמריקה ביחד, לא אשכח את זה לעולם. שיתפתי אותך בכל. קראתי לך 'לב' כי היה לך את הלב הכי גדול שפגשתי בחיים. פשוט בן אדם טהור. אזכור אותך תמיד ואדבר על כמה שהיית נאמן למדינה, איך לחמת בגבורה ונתת הכל. לנצח תהיה בלב שלי, אוהבת אותך תמיד״.

הלוויתו של אליסף שושן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

קרוב משפחתו אשר שושן ספד ביגון בחשבון הפייסבוק שלו: ״אליסף שלי אהוב ליבי, ילד אוצר שלי ילד מלאך שלנו. ליבנו שותת דם, בור גדול נפער בליבנו. אתה לא מלח הארץ, אתה הארץ על כל רגביה, על כל פריה, אתה הנוף, אתה השקיעה, אתה השמחה, אתה הנעורים, הטוב, האור, החמלה, האהבה. אתה אליסף שושן נפלת בקרב גיבור שלי, אין נחמה, אין נחמה, אין נחמה״.

 

יותם וילנר, חבר ילדות של אליסף, ספד לו גם הוא בחשבון הפייסבוק שלו: ״לא יודע מה להגיד או איך להגיד. הדמעות לא מפסיקות לרדת. לא מצליח לעצור אותן מאתמול ב-01:00 בלילה, כשקיבלנו את הבשורה הקשה מנשוא עליך. חבר אהוב, אדם יקר. כמה דאגת לאחיות שלך, כמה זכרונות יפים יש לי ממך. את כל הילדות שלי אתה עשית. לא מתעכל. אומרים שה' לוקח את הטובים. הפעם אני וכל מי שמכיר אותך עדים למשפט הזה. עוד מעט יוצא ללוות אותך בדרכך האחרונה. תודה אליסף. תודה ששמרת עלינו פה. תמשיך לשמור עלינו מלמעלה. אליסף שושן הי"ד. יהי זכרו ברוך״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו