"תהיה איתי בלב לנצח נצחים": סרן במיל' רותם יוסף לוי שנהרג בקרב בעזה הובא למנוחות

אשתו שוהם ספדה לו: "בבוקר שנפלת הספקת לדבר איתי שיחה קצרה, חצי שעה לאחר מכן נפלת" • אימו סיפרה: "כשנפרדנו במוצאי שבת שעבר נפרדת ממני בחיבוק אמרת לי עם חיוך ענק שמקרין ביטחון: 'אמא אנחנו חזקים'"

סרן במיל' רותם יוסף לוי שנהרג בקרב בעזה הובא למנוחות // צילום: שמואל בוכריס

אלפים הגיעו לחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה היום (שלישי) על מנת ללוות בדרכו האחרונה את סרן רותם יוסף לוי, בן 24 מאורנית, סגן מפקד פלגה ביחידת יהל"ם, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה.

הלוויתו של סרן רותם יוסף לוי, צילום: קוקו

אשתו שוהם ספדה לו: "בבוקר שנפלת הספקת לדבר איתי שיחה קצרה, חצי שעה לאחר מכן נפלת. הייתה לנו אהבה גדולה. חיכיתי לראות את הילדים שלנו. תמיד תהיה איתי בלב לנצח נצחים רותם. תמיד היית אהוב על כולם. לכל מקום שהגעת תמיד אנשים רצו להכיר אותך. אני שמחה ומאושרת שזכיתי בך שהיית חלק ממני".

עומר ברק, הקשר של רותם, ספד לו: "בערך שלושה חודשים לפני המלחמה, שאלת אותי אם אני רוצה לעשות מילואים ביחידה כי הצוות שלנו לא היה משובץ. אמרתי לך 'בתנאי שזה יהיה איתך'. ואתה אמרת 'כמובן שזה יהיה איתי' אז ישר הסכמתי אבל לא באמת חשבתי שזה אומר שנלחם בעזה ביחד אחרי כמה חודשים. בכניסה הראשונה שלנו לעזה התקדמנו לעבר הגבול. אתה סוחב בערך פי ארבע ממשקל הגוף שלך ושנייה לפני הגבול התחבקנו ואמרנו 'נכנסים ביחד - יוצאים ביחד'. זה הרגיש כמו בדיחה, אבל לצערי לא עמדנו בהבטחה הזו. בחודשים האחרונים חווינו אותך כמו שאף אחד לא חווינו אותך. אין מילים שיצליחו לתאר איזה חבר טוב היית. נתת מעצמך מעל ומעבר".

סרן במיל' רותם יוסף לוי שנהרג בקרב בעזה הובא למנוחות, צילום: קוקו

רותם היה אוהד מכבי תל אביב בכדורסל ופעיל בארגון האוהדים. אוהדים רבים הגיעו להלוויה.
דניאל בן משה, נציג האוהדים ספד לו: "הכי טוב, הכי איכותי והכי יפה. המשכת את הדרך של אחיך רועי ביציעים. מנהיג החבורה הצעיר של הגייט. כשהחבורה של הצעירים שלנו היו עושים קצת שטויות אמרנו תמיד טוב שיש לנו את תומר שם. היית חוד החנית וככזה היה ברור לך שתלך לשירות הכי משמעותי ביחידה כמה שיותר מובחרת, כי כזה אתה, אגדה. תצבע את השמיים בכחול צהוב. ביננו גם המוות לא יפריד. אוהבים אותך לתמיד".

הלוויתו של סרן רותם יוסף לוי, צילום: קוקו

אימו מיכל ספדה לו "יצאת לאוויר העולם בחיפזון, רצית הכל, אהבת את החיים, את הטבע במדבר וגם את הנופים המדהימים במקומות חדשים את האקסטרים. כשנפרדנו במוצאי שבת שעבר נפרדת ממני בחיבוק אמרת לי עם חיוך ענק שמקרין ביטחון: 'אמא אנחנו חזקים'. אני יודעת שמחכים לנו ימים קשים אבל אני גם יודעת שאחרי יגיעו ימים טובים ושמחות עם הילדים שלנו ועם שוהם שאנחנו כל כך אוהבים ואתה תהיה תמיד בכל צעד שנעשה".

רותם השאיר אחריו אישה, הורים ושלושה אחים. בסיום ההלוויה נשארו מאות סביב הקבר הטרי מסרבים להיפרד. האוהדים שמו את דגל מכבי על הקבר הטרי וצעקו "רותם לוי!!!!" מספר פעמים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר