הלוויתו של סאמר אל-טלאלקה ז"ל, היום. צילום: ללא

היה צריך להתחתן בקרוב: הובא למנוחות סאמר אל-טלאלקה ז"ל שנהרג בשוגג על ידי כוחות צה"ל

אלפים הגיעו להיפרד מהצעיר שנחטף בשבת השחורה, כשמותו הטראגי 70 יום לאחר מכן רק הוסיף לכאב הרב של משפחתו • סאמר בן ה-25, מהכפר חורה, נחטף מקיבוץ ניר עם, שם עבד במדגרת העופות יחד עם אביו ואחיו, הוא הובא למנוחות בבית העלמין סמוך לצומת שוקת שבנגב

סאמר אל-טלאלקה בן ה-25, מהכפר חורה, נחטף מקיבוץ ניר עם, שם עבד במדגרת העופות יחד עם אביו ואחיו. הוא הובא היום (שבת) למנוחות בבית העלמין סמוך לצומת שוקת שבנגב.

הותר לפרסום: שלושה חטופים נורו בטעות על ידי כוח צה"ל בסג'עייה - ונהרגו // דובר צה"ל

כ-1500 חברים ובני משפחות הגיעו להיפרד מהצעיר שנחטף בשבת השחורה, כשמותו הטראגי 70 יום לאחר מכן רק הוסיף לכאב הרב של משפחתו. חבר של המשפחה אמר: "סאמר היה בן אדם טוב. אדם נורמטיבי, מעניין אותו עבודה פרנסה ולחזור הביתה. התחביב שלו היה אופנועים, שהוא היה בחופש הוא נהג לצאת לטיולי אופניים. המשפחה עברה אסון מאז שהודיעו שהוא נחטף. לא מספיק שהחברה שלהם מופקרת בכל תקופת המלחמה, עכשיו בנוסף לזה הם עוברים אסון. אפילו בית הקברות הזה נחשב לשטח פתוח מבחינת כיפת ברזל".

המשפחה מחורה קיבלה אתמול (שישי) את הבשורה הכואבת ועל זה סיפר באסם אל-טלאלקה, קרוב משפחה: "אבא שלו עובד בלול שממנו סאמר נחטף שנים. הוא היה מחליף אותו בעיקר בסופי שבוע. אמא שלו לא מרגישה טוב מאז שהודיעו שהוא חטוף. כשהעובדים התאילנדים שעבדו איתו בניר עם שוחררו מהשבי, הם סיפרו שהם ראו אותו חי. כשהתבשר לאימו שהוא חי, מצבה החל להשתפר, היה לה תקווה. אבל אתמול שהודיעו שהוא מת, היא התמוטטה, פינו אותה לסורוקה".

סאמר טאללקה, צילום: ללא

סאמר הוא הבן הבכור מתוך 10 ילדים, בנם של פואד ולילה, והיה צריך להתחתן בקרוב. הוא חובב אופנועים מושבע שאהב לטייל בשטח ולבלות עם חברים. בשבת השחורה הוא סיפר בשיחה עם אחותו כי נפגע מירי מחבלים, עד שהשיחה איתו התנתקה. לאחר שמשפחתו נחשפה לתיעודים מעזה הם הבינו כי הוא נחטף. 

לפי תחקיר ראשוני של האירוע הטראגי אמש בסג'עייה, במהלך סריקה של כוחות צה"ל בשעות הבוקר, זיהו החיילים את שלושת החטופים שהתקרבו אליהם, סאמר אל-טלאלקה, יותם חיים, ואלון שמריז, כאיום. הם ירו לעברם, והשלושה נהרגו. תחילה לא היה ברור אם מדובר בחטופים ישראלים, למרות שהחיילים הבינו מיד שמדובר בטעות. הגופות נלקחו לישראל ועברו בדיקה שאימתה שמדובר בחטופים הישראלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו