"עדי, מהרגע הראשון היית סלע של יציבות עבורי ועבור חבריך": רס"מ עדי שני ז"ל הובא למנוחות

אלפי בני אדם הגיעו לבית העלמין בכפר סבא ללוות בדרכו האחרונה את שני, לוחם פלס"ר באגד לוגיסטי 6036, שנהרג שלשום ברצועת עזה

"אין אחד שלא אהב אותו. אפילו לא אחד". רס"מ עדי שני ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

מאות בני אדם הגיעו לבית העלמין הצבאי בכפר סבא כדי ללוות בדרכו האחרונה את רס"מ עדי שני מצור יצחק, שנפל בקרבות ברצועת עזה. עדי, בן 39, היה לוחם פלוגת הסיור (פלס"ר) באגד לוגיסטי 6036. הוא הותיר אחריו את אשתו ליאור ושלוש בנותיהם יובל, גאיה ותומר.

// שמואל בוכריס

אבל כבד נפל אמש בישוב צור יצחק בשרון עם היוודע דבר נפילתו של שני בן ה-39, בקרבות בצפון רצועת עזה. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. אשתו של עדי, ליאור, אמרה עליו: ״עדי היה איש אהוב, איש אוהב. הוא היה קרן שמש שמאירה את כל מי שמסביב לו. הוא היה בעל מושלם ואבא מושלם. כל מי שראה אותו התאהב בו במבט ראשון. הוא היה איש של חיים ואהב את החיים״.

האחות, תמי, צילום: שמואל בוכריס

אחותו תמי ספדה לו: "כל מה שנגיד על עדי לא יתאר את האדם שהיה. אין אחד שלא אהב אותו. אפילו לא אחד. אבא מדהים, בעל שכל אישה הייתה מאחלת לעצמה. הרגישות שלו הדהימה אותי בכל פעם מחדש. אומרים שאלוהים לוקח את הטובים ביותר, קלישאה שהוכיחה את עצמה יותר מתמיד. חשבתי שהלב שלי נשבר בעבר, עכשיו אני מבינה באמת מה זה לב שבור". היא הוסיפה: "הוא היה אוהד שרוף של מכבי תל אביב בכדורגל. אהב בכלל ספורט, לראות, לעשות. הכל".

סא"ל גלעד צוברי: "עדי, אני עומד כאן יחד עם משפחתך, המומים וכואבים. בימים קשים אלו ראית את חשיבות ביטחון הארץ לנגד עיניך והתייצבת למילואים ללא היסוס. מהרגע הראשון היית סלע של יציבות עבורי ועבור חברך. קשה לתאר את החלל שהותיר עדי בלכתו. אני מבקשת בשם כל האוגדה להשתתף באבל הכבד ולאמץ אתכם לליבנו. עדי תודה על הלוחם שהיית. אני ושאר החברים מצדיעים לך".

האלמנה, ליאור, צילום: שמואל בוכריס

האלמנה ליאור: "אהוב שלי. כל מי שמכיר אותך יודע שלא היית מבין מה כל האנשים האלה עושים פה. בהחלט מה כל המהומה? אבל כולם פה כי הם יודעים מי אתה. אני לא מאמינה שאלה דברי הפרידה שלנו. אמרתי לך אל תהיה גיבור, למרות שידעתי שאתה כזה. כמעט 19 שנים שאתה חרוט בליבי. אהבתי אותך מהרגע הראשון. היית האיש הכי יפה שהכרתי. מבפנים ומבחוץ. היית היהלום שבכתר. השארת בלב של כוחנו חור גדול בצורה שלך. תודה לך על כל השנים ילד ועל זה שלימדת אותי לאהוב, גן את עצמי. האהבה שלנו היא ענקית. היא לא תעלם לעולם. אוהבת אותך לנצח. אני מבטיחה לדאוג לילדות שלנו שלא יהיה חסר להן כלום. שתהיה להן אהבה ללא סוף".

הבת יובל : "אבויה אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך. היית גיבור ואני זכיתי לאבא שתמך בי והאמין בי".

הבת גאיה: "אתה מקסים וחברותי ואתה אבויה שלי. כל הדברים הטובים אפשר להגיד על אבוש שלי. אומרים שאף אחד לא מושלם אבל אתה לא אף אחד. אתה אבא מושלם ואני אוהבת אותך".

האב משה, והאם, צילום: שמואל בוכריס

האבא משה: "כדי בן הזקונים מחמל נפשי. מי ייתן מותי תחתיך. התהפכו ספרי עולם. אני אמור לחכת ראשון ואתה שנים אחרי. נפשך נכרתה בליבי כצלקת לעולם. נוח על משכבך בשלום ועם ישראל חי".

האחות תמי והאח, צילום: שמואל בוכריס

האחות תמי: "החלטתי לדבר אליך בזמן הווה כי אתה פה איתנו, אתה לא הולך לשום מקום. כסיפרו לנו מה קרה זה לא הפתיע אותי שאתה זינקת ראשון. זה פשוט מי שאתה, דואג לכולם. אני רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך. הטוב לב שלך הוא השראה ומודל בשבילי. אני מבטיחה לך שלא אעזוב לרגע אחד את אשתך והילדות. אתה יכול להיות רגוע".

כאב של משפחה. אלפים השתתפו בהלוויה, צילום: שמואל בוכריס

האחות קרן: "נשמה טובה, יפה נפש ויפה תואר. אהוב על כל מי שהכיר אותך. החיוך שלך והעיניים הצוחקות צרובים לנו בלב. אני כל כך מודה שזכיתי להיות אחותך הגדולה ושהיה לנו קשר מיוחד. אני שמחה שזכית לאהבת אמת עם ליאור והקמתם משפחה לתפארת. הם המורשת שלך. בפרוץ המלחמה יצאת להגן על אשתך והילדים וכל העם. קפצת ראשון והקרבת את חייך. האור שלך חזק ויאיר לנו את הדרך. לא ככה היה אמור להסתיים סיפור חייך. אתה חסר ואני מתגעגעת נורא אבל אתה תמיד איתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר