יונתן מרדכי סמרנו. צילום: ללא

58 ימים אחרי: משפחתו של יונתן סמרנו עודכנה על הירצחו

הצעיר בן ה-22 שנחטף מהמסיבה ברעים הותיר הורים ואח • שעות לפני ההכרזה על מותו: אחיו כתב לו, קבוצתו האהודה הכינה לו מחווה מרגשת

התקווה נגוזה אחרי 58 ימים: נקבע מותו של יונתן מרדכי סמרנו, שהוגדר כחטוף בעזה. אמש (ראשון) פרסם אב המשפחה קובי בחשבון הפייסבוק את מודעת האבל.

טקס הספד ופרידה ייערך הערב ב-19:00 בבית המשפחה בתל אביב. סמרנו בן ה-22, שנחטף מהמסיבה ברעים, הותיר אחריו הורים ואח אחד.

סטלה סמרנו שנכדה נחטף מהמסיבה: "הודיעו לנו רק אחרי 10 ימים" // צילום ארכיון: אבי כהן

רק אתמול שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב ערכו טקס לסמרנו. בהודעת המועדון נכתב: "שחקני הקבוצה עלו היום עם חולצות עם תמונתו של יונתן סמרנו שנחטף לעזה ב-7.10. בסיום המשחק, קפטן הקבוצה, בר טימור, ארגן תמונה קבוצתית עם אחיו של יונתן, אוהד הקבוצה, יאיר סמרנו. אנו חוזרים וקוראים - תחזירו אותם הביתה עכשיו, את כולם."

אחיו יאיר כתב רק אתמול, שעות לפני ההכרזה על מותו: "אני מתגעגע לאח שלי, ליונתן. לצחוקים שלו, לשמחה שלו. חודשיים שלמים מרגישים כמו יום אחד ארוך שלא נגמר. חודשיים שלמים שאני מחכה לראות אותו, את החיוך שלו, חיוך שאני מקווה שיישאר על הפנים היפות שלו גם כשיחזור משבי חמאס, גם אחרי כל מה שעבר - וכמוני כל המשפחות רוצות לקבל את יקיריהן. כמעט חודשיים שאין לנו באמת חיים, שאין חשק לכלום, אין טעם לאוכל, אין יום ואין לילה. כל סרטון, כל טלפון, כל ידיעה מקפיצה. יונתן הוא אחי היחיד, חודשיים שבהם אני, אמא ואבא בקושי מצליחים לנשום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו