"אצלה הכל תמיד היה בסדר": עופרה קידר בת ה-70, שנחטפה לעזה מקיבוץ בארי - נרצחה בשבי חמאס

קיבוץ בארי הודיע כי אחת מהתושבות שנחטפו לעזה ב-7 באוקטובר, נרצחה בשבי • בעלה סמי נרצח בביתם על ידי מחבלים • דוברות הקיבוץ: "גופתה מוחזקת בידי חמאס - נדרוש את החזרתה עם יתר החטופים"

עופרה קידר. צילום: באדיבות המשפחה

קיבוץ בארי הודיע הערב (שישי) על הירצחה של חברת הקיבוץ עופרה קידר, בת 70, שנחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. עופרה נרצחה בשבי וגופתה מוחזקת בידי חמאס. בעלה של עפרה, סמי, נרצח באותו היום בביתו. הקיבוץ מסר כי ידרוש את החזרתה עם יתר החטופים.

מפוני בארי צופים בטלוויזיה בזמן סיקור העברת החטופים // יוני ריקנר

דוברות בארי, מירי גד מסיקה ומיכל פייקין, מסרו: "קהילת הקיבוץ מחבקת את משפחתה של עפרה: ילדיה - אלעד, אורן ויעל, נכדיה, וכל בני משפחתה, ומשתתפת בצערם הכבד מנשוא. נדרוש את החזרתה עם יתר החטופים".

עופרה קידר, בת 70, נחטפה כאמור ב-7 באוקטובר, בעת שיצאה להליכת בוקר בשדות מחוץ לביתה שבקיבוץ בארי, הליכה ממנה לא שבה. עופרה הייתא אמא, סבתא ודודה. בעלה סמי, חולה פרקינסון, נרצח בעודו מרותק לספה בביתם של השניים. יעל, בתם של עופרה וסמי, היא בעלת צרכים מיוחדים וננעלה לבדה בממ"ד הבית ובכך הצילה את עצמה.

מקורביה סיפרו שעופרה תמיד מצאה דרך להקליל את החיים, "אצלה הכל תמיד בסדר", אמרו. עוד סיפרו כי הייתה דמות חיובית בחייהם של הסובבים אותה והיא חסרה בכל רגע מאז אותה השבת בה היא נחטפה.

עופרה אהבה לגנן, לשחות בבריכת הקיבוץ, את פינת החי של הקיבוץ ובעיקר את הליכות הבוקר המוקדמות והשקטות בין עצי הפרדס, השבילים שהיא כה אהבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר