הותר לפרסום: ארבעה מחברי קיבוץ ניר עוז שנחשבו לחטופים נרצחו ע"י החמאס

קיבוץ ניר עוז הודיע על הירצחתם של אריה זלמנוביץ, מיה גורן ורונן אנגל, חברי הקיבוץ, על ידי ארגון הטרור הרצחני • אריה, בן 85 במותו, היה אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים • "עסק בחקלאות כל חייו והיה בעל ידע רב" • מיה, בת 56 במותה, הייתה הגננת האהובה של הקיבוץ, אם לאסיף, בר, גל ודקל • דובר צה"ל עדכן כי גם משפחתו של אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית התבשרה על מותו בשבי חמאס

ארבעה מחברי קיבוץ ניר עוז שנחשבו לחטופים נרצחו ע"י החמאס. צילום: באדיבות המשפחות

היממה השחורה של קיבוץ ניר עוז. היום (שישי) הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה נרצחים חברי הקיבוץ, שחשבו עד כה לחטופים חיים בידי חמאס. מדובר באריה זלמנוביץ, בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז, מיה גורן, בת 56 ורונן אנגל, בן 54. בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי משפחתו של אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית עודכנה על מותו. מרגלית, תושב ניר עוז, הוגדר עד עתה כנעדר.

אריה זלמנוביץ היה אב לשני בנים וסב לחמישה נכדים, מיה הותירה אחריה 4 ילדים: אסיף, בר, גל ודקל. רונן אנגל הותיר אחריו אישה, קרינה, ושלוש בנות, שתיים מהן נחטפו לעזה, יחד עם האם, ושבו השבוע. 

בנו של אריה, בועז זלמנוביץ, הספיד בכאב: "אבא זלמן שנחטף בשבעה באוקטובר, נרצח בייסורי גוף בנפש בידי בני העוולה. הלב נקרע לחתיכות, נתגעגע. יש להחזיר את החטופים כולם ואת הקשישים והחולים שזמנם קצוב בראשם".

"הוא היה כל חייו איש אדמה אשר עסק בחקלאות ובגידולי שדה. איש ספר ובעל ידע רחב בנושאי היסטוריה וידיעת הארץ", נכתב על אריה בהודעת הפרידה של הקיבוץ. 

הגננת האהובה נרצחה

מיה גורן ז"ל, חברת קיבוץ ניר עוז, הייתה מהדמויות המוכרות והאהובות על חברי הקיבוץ. היא היתיה גננת ומטפלת חרוצה ומסורה שטיפלה באהבה בילדי הקיבוץ במשך שנים רבות. בעלה, אבנר גורן ז"ל, נרצח ב-7.10, בן 56 בהירצחו. 

מיה גורן, צילום: ללא

ממטה משפחות החטופים נמסר, כי המטה "מרכין ראש על הירצחה של מיה גורן ז"ל. אנו משתתפים באבל הכבד של משפחת גורן וכל תושבי ניר עוז.

הבנות חזרו מהשבי - האב נרצח

הנרצח השלישי עליו הודיעו היום בקיבוץ הוא רונן אנגל, בן 54. הוא היה נשוי לקרינה, שבאותה שבת שחורה במתקפת הטרור נחטפה יחד עם שתיים מבנותיה לעזה ושבה השבוע לישראל. הוא היה צלם, מתנדב במד"א וחובב אופנועים. יהי זכרו ברוך

רונן אנגל ז"ל לצד אשתו קרינה, צילום: פרטי

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הודיע כי משפחתו של אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית עודכנה על מותו. מרגלית, תושב ניר עוז, הוגדר עד עתה כנעדר. כזכור, בתו נילי שוחררה אתמול משבי חמאס.

אליהו מרגלית, תושב ניר עוז שנרצח בשבי חמאס, צילום: באדיבות המשפחה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר