אלכס נשאר מאחור: אימו ילנה וסבתו אירנה שוחררו בפעימה השישית

אירנה טאטי (77) ובתה ילנה טרופנוב (50) נחטפו במהלך השבת השחורה יחד עם אלכס (28) שהוא הנכד והבן שלהן • המחבלים שחדרו לביתם בניר עוז רצחו את אב המשפחה ויטלי • משפחת טרופנוב עלתה לבדה לישראל ואין להם קרובי משפחה בארץ • חברתו של אלכס, גל פרקטובניק, סיפרה במהלך המאבק ל"ישראל היום": "אלכס יעשה הכל בשביל המשפחה והחברים- הוא יהפוך עולמות. ועכשיו אנחנו עושים בשבילו"

אירנה וילנה. צילום: ללא

אירנה טאטי (77) ובתה ילנה טרופנוב (50) נחטפו במהלך השבת השחורה יחד עם אלכס (28) שהוא הנכד והבן שלהן. הוא בן המשפחה היחיד שנותר להן לאחר שהמחבלים חדרו לביתם בניר עוז ורצחו את אב המשפחה ויטלי.

משפחת טרופנוב עלתה לבדה לישראל ואין להם קרובי משפחה בארץ. עם בני המשפחה נחטפה גם ספיר כהן מקרית אתא, בת הזוג של אלכס. בסרטון שהפיץ חמאס מספר ימים לאחר החטיפה נראתה ילנה טרופנוב בסרטון לצד דניאל אלוני ורימון בוכשטב-קירשט ששתיהן שוחררו מהשבי.

טרופנוב אלכסנדר סשה, צילום: ללא

מאז האסון, החברות של ילנה שעובדות איתה מחכות לשובה, חבריו של אלכס, שחגג יום הולדת בשבי, פתחו חמ"ל ופועלים במגוון דרכים לשחרורו. חברתו, גל פרקטובניק, סיפרה במהלך המאבק ל"ישראל היום": "אלכס יעשה הכל בשביל המשפחה והחברים- הוא יהפוך עולמות. ועכשיו אנחנו עושים בשבילו. מה שמניע אותנו זה שמדובר במשפחה מאוד קטנה, שלוש דורות שכולם בעזה. אם לא היינו אנחנו שמשמעים את הקול שלהם – הוא לא היה נשמע. אנחנו משמיעים את הזעקה של המשפחה הזאת ואנחנו נמשיך לעשות הכל עד שהם יחזרו הביתה" .

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר