אופיר אנגל שוחרר משבי חמאס - אביו: "עכשיו נוכל שוב לגלוש ביחד"

מלבד אביו מחכים בבית לאופיר גם אימו שרון ועוד שתי אחיותיו • בשבת שנחטף הוא התארח בבארי אצל משפחת שרעבי • בעבר היה שחקן פעיל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורסל

אופיר אנגל. צילום: ללא קרדיט

אופיר אנגל (17) מקיבוץ רמת רחל נחטף מבית משפחת שרעבי בבארי. אביו יואב סיפר לאחרונה ל"ישראל היום": "יש לאופיר כמה אהבות - הראשונה לשחק כדורסל. הוא היה לאורך השנים שחקן כדורסל פעיל ב"הפועל ירושלים".

אופיר מאוד אוהב לטייל - ביוני האחרון עשינו שנינו טרק גדול בסלובניה. אהבה נוספת משותפת שלנו זה גלישה על סאפ, יש לנו בבית שני גלשנים ובסופי שבוע היינו נוסעים לגלוש. אנחנו אבא ובן וגם חברים טובים, ואני כבר מחכה לו שיחזור הביתה כדי שנוכל שוב לגלוש ביחד".

מלבד אביו מחכים בבית לאופיר גם אימו שרון ועוד שתי אחיות, לצד משפחה וחברים. בשבת שנחטף הוא התארח בבארי אצל משפחת שרעבי. מספרת אימו: "בצהריים היינו בקשר עם המשפחה, שהייתה בממ"ד. בשלב מסויים הקשר נותק ובשעת ערב אימא של חברה של אופיר התקשרה וסיפרה שמחבלים הוציאו אותם מהממ"ד, הובילו אותם בשבילי הקיבוץ ובסוף חטפו את הבנים – העלו על רכב את אב המשפחה יוסי שרעבי, את אופיר שלנו ועוד נוספים".

מאז שאופיר נחטף הפסיקו לעבוד במשפחת אנגל, והם מנסים לפעול לשחרורו בכל דרך אפשרית: "אנחנו מצפים שהממשלה תחזיר את אופיר ואת יתר החטופים הביתה עכשיו. בכל יום שעובר המחיר שאנחנו משלמים גדל", מדגיש יואב בכאב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר