לאחר יותר מ-50 יום בשבי חמאס: שוחררו התאומות אמה ויולי בנות ה-3 יחד עם אמן

שרון קוניו והתאומות שוחררו אחרי 52 ימים ברצועת עזה • אב המשפחה דוד ואחיו אריאל עדיין מוחזקים בידי המחבלים • איתן קוניו, אחיו התאום של דוד, סיפר: "ביום שישי שלפני החטיפה המשפחה כולה הייתה בהרכב מלא - הבנות שלי עדיין לא יודעות מה ורה אבל ברור לי שהשאלות יגיעו"

שרון, דוד והתאומות אמה ויולי שנחטפו לרצועת עזה. צילום: ללא קרדיט

כמה טוב שבאתם הביתה: פעימת השחרורים הרביעית הושלמה היום (שני) לאחר ש-X החטופים הישראלים הגיעו ארצה לאחר ששהו בשבי חמאס מאז 7 באוקטובר.

שרון (34) ודוד (33) קוניו נחטפו מניר עוז יחד עם התאומות בנות השלוש שלהם, אמה ויולי קוניו-אלוני. דרון היא אחותה של דניאל אלוני, ששוחררה בפעימה הראשונה של העסקה, ביום שישי. אב המשפחה דוד נשאר שבוי בעזה בידי חמאס יחד עם אחיו, אריאל (26). השניים לא שוחררו במסגרת העסקה.

משפחת קוליו חוזרת הביתה, צילום: ללא
דוד קוניו והתאומות יולי ואמה שחטופים בעזה יחד עם אמן, צילום: ללא קרדיט

איתן קוניו, אחיו התאום של דוד, סיפר לאחרונה ל"ישראל היום": "יולי ואמה הן ילדות שאוהבות לרקוד, לשמוח, חברותיות וחייכניות – הן מוחזקות על ידי מחבלים וצריכות לחזור הביתה עכשיו".

עוד סיפר: "כשהתבשרנו שיש לדוד ושרון תאומות זה היה מפתיע, זה בדרך כלל מדלג בדור. כמובן שבהתחלה היה קשה, גם לידה ראשונה גם תאומות אבל עזרנו להם, ואנחנו מחכים לעזור להם שוב – רק שיבואו חזרה".

"ביום שישי לפני החטיפה היה ערב מאוד שמח. המשפחה כולה הייתה בהרכב מלא, כולם רקדו ושרו. הבנות שלי עדיין לא יודעות שבנות הדוד שלהם נחטפו, הן מרגישות שמשהו קורה וברור לנו שהשאלות יגיעו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר