צפו בתיעוד המרגש: המפגש הראשון של מיה רגב ומשפחתה לאחר ששוחררה משבי החמאס ומצבה הוגדר בינוני

משפחת רגב התאחדה עם מיה בבית החולים סורוקה ברגע עוצמתי ומרגש • היא הגיעה לשם במצב רפואי מורכב מהשבי, נעשתה לה הערכה מקיפה והוחלט על הטיפול הנדרש שתקבל • "אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני; איתי עדיין חטוף ואנחנו מייחלים לחזרתו הביתה בהקדם", נמסר מטעם המשפחה

תיעוד המפגש הראשון בין מיה רגב לאמה מירית רגב לאחר ששוחררה משבי החמאס

לאחר המתנה מורטת עצבים, התאחדו בני משפחת רגב יחד עם מיה שחזרה מהשבי, ברגע מורכב, מרגש ועוצמתי, כשאחיה איתי, שבילה עימה במסיבה, נותר עדיין ברצועת עזה.

מיה ואיתי רגב שנחטפו לעזה, צילום: באדיבות המשפחה

בבית החולים סורוקה שבבאר שבע קיבלו אתמול (שבת) במסוק את מיה בת ה-21, החטופה הראשונה ששוחררה מהמסיבה ברעים. משרד הבריאות מסר כי מצבה בינוני ולא נשקפת סכנה לחייה. היא הגיעה כשהיא סובלת מפציעה ברגל, לאחר שנורתה ב-7 באוקטובר. עם הגיעה, קיבל את פניה צוות רב מקצועי שביצע הערכה רפואית ראשונית ובהמשך הערכה מקיפה והחלטה על הטיפול הנדרש בהתאם. "חזרתה של מיה והמפגש עם בני משפחתה היה מרגש ועוצמתי והעניק הרבה תקווה לצוותים בסורוקה. אנו מייחלים לראות רגעים עוצמתיים של שיבה הביתה לכל החטופים", נמסר מטעם בית החולים.

"כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים ששוחררו. זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדוייק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי", ביקשה המשפחה.

מירית רגב והאח גיא (ארכיון), צילום: קוקו

הם סיפרו על המצב הרגיש שבו הם נמצאים וביקשו להודות על כל התמיכה והעזרה שקיבלו: "שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם. אתם הייתם איתנו ואיפשרתם לנו ברגישות, במקצועיות ובהרבה אהבה להשמיע את קולנו. נעדכן אתכם בהתפתחויות בהמשך, לכשיתאפשר, מבחינה אישית וביטחונית. אנו מבקשים מהציבור שתמך בנו עד כה וחיזק אותנו להתפלל לחזרתו וכמובן להשבתם של שאר החטופים במהרה. מייחלים לבשורות טובות, אוהבים ומעריכים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר