"גרם לכל מי שסביבו לחייך": אחיו של סרן אסף מסטר ז"ל נפרד

רועי, שאמור להתגייס בעוד שבועיים לחיל השריון, ספד לאחיו הגדול: "הוא היה האדם הכי מצחיק שהכרתי, הוא היה טוב בכל מה שעשה" • עוד הוסיף: "ראינו אותו לאחרונה לפני כשלושה שבועות, הוא ביקש מחבריו שיעדכנו אותנו שהכל בסדר איתו" • אסף יובא למנוחות ב-14:30 בבית העלמין בקיבוץ בחן

סרן אסף מסטר ז"ל

משפחתו של סרן אסף מסטר ז"ל, בן 22 מקיבוץ בחן שבעמק חפר, קיבלה אתמול (רביעי) את הבשורה המרה על נפילתו בקרב בצפון רצועת עזה.

אחיו הקטן, רועי בן ה-19, אמור היה להתגייס בעוד שבועיים לחיל השריון. "אחי היה בן האדם הכי שמח שהכרתי", סיפר רועי בכאב. "החיוך לא היה יורד לו מהפנים. הייתה לו יכולת מטורפת לגרום לכל מי שסביבו לחייך. הוא היה האדם הכי מצחיק שהכרתי, אבל הוא גם היה אדם רציני ואחראי מאוד. הוא פשוט היה טוב בכל מה שהוא היה עושה. הוא החבר הכי טוב שלי ושל אחותי, הוא לימד אותנו כל מה שאנחנו יודעים. אומרים שאנחנו דומים ממש, לא רק פיזית, אפילו בדיבור. הוא לימד אותי את כל מה שאני יודע".

סרן אסף מסטר ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה


הפעם האחרונה שבה בני משפחתו של אסף ראו אותו הייתה לפני כשלושה שבועות, כאשר הם נסעו לבקר אותו לרגל יום הולדתו, יום לפני שהוא נכנס לרצועת עזה. "מאז הוא הספיק להתקשר לאמא פעם אחת, כשהייתה לו תקלה בנגמ"ש והוא הגיע לגבול כדי לתקן אותה. הוא לקח ממישהו טלפון והתקשר אליה. הוא העביר את המספר שלה לחברים שידע שהם יוצאים מהרצועה כדי שיכתבו לה שהוא בסדר", הוסיף רועי. "לפני שהם נכנסו לרצועה, הוא כל הזמן היה מעדכן אותנו מה קורה איתו. ברגע שהם נכנסו, אז הוא לא היה יוכל לעדכן אותנו, ומד הדאגה שלנו עלה".

רועי הוסיף לומר על אחיו הבכור כי הוא היה אדם מיוחד שלא היה אפשר שלא לאהוב אותו. "הוא היה האדם הכי טוב שיש, כל מה שהוא היה עושה – הוא היה עושה על הצד הטוב ביותר. אני לא יודע מה יהיה עם הגיוס שלי, אני לא מתעסק בזה עכשיו. אני צריך זמן לעכל את מה שקרה".

אסף הותיר אחריו הורים, ליאור ומיכל, את אחיו רועי ואת אחות ליהי בת ה-17. הוא יובא למנוחות היום בשעה 14:30 בבית העלמין בקיבוצו.

סרן אסף מסטר ז"ל // באדיבות המשפחה

"החיוך לא ירד מפניו". סרן אסף מסטר ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר