משפחותיהן של שני לוק ואלינה פלחטי עודכנו שבנותיהן אינן בין החיים

לוק תועדה נחטפת לעזה, אך כעת נמצא מידע גנטי המצביע על מותה: "צה"ל וזק"א אישרו זאת בתיאום עם מומחים ורב" • פלחטי בילתה במסיבה ברעים ומאז נעדרה, עד שאמש נמסרה הודעה למשפחתה

מימין: אלינה פלחטי ושני לוק ז"ל

הלב נשבר: שלושה וחצי שבועות לאחר מתקפת חמאס והטבח בעוטף עזה, עודכנו משפחותיהן של שני לוק ושל אלינה פלחטי, ששתיהן בילו במסיבה ברעים, כי בנותיהן אינן בין החיים. 

שני לוק בת ה-23, תועדה נחטפת לעזה ממסיבת הטבע ברעים. בסרטון, ששודר שוב ושוב ברחבי העולם, נראית לוק מובלת לעזה על ידי המחבלים. ניסים לוק, אביה של שני, אישר בפני "ישראל היום" שהמשפחה עודכנה.

לוק הייתה אמנית קעקועים מגרמניה. בתמונות היא נראתה מוטלת מחוסרת הכרה בחלקו האחורי של טנדר, ובני משפחתה בגרמניה סיפרו שזיהו אותה בין השאר לפי הקעקועים הייחודיים שעל רגליה.

"בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק ז"ל, שהייתה ב-7 באוקטובר 2023 במסיבת הדמים ברעים", כתבה אחותה עדי לוק בפוסט באינסטגרם.

ריקרדה לוק, אימה של שני (ארכיון)

רותי, בת דודתה של שני, סיפרה: "קיבלנו הודעה רשמית אתמול מצה"ל וזק"א עם מכתב כתוב שבו נאמר לנו שנמצא מידע רפואי גנטי המאשר כי היא אינה בין החיים. הם התייעצו עם שני מומחים נוספים שפסקו את זה וגם עם רב".

אמש עודכנה משפחתה של אלינה פלחטי, בת 21 מבית שאן, כי גופתה של בתם, שנחשבה נעדרת מאז 7 בחודש, זוהתה. 

אלינה פלחטי ז"ל, צילום: ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר