משפחות השבויים החליפו את שם רחבת המוזיאון בת"א: "כיכר החטופים והנעדרים"

משפחות החטופים והנעדרים חשפו בטקס מרגש את שמה החדש של רחבת המוזיאון בתל אביב • אחרי הטקס הפריחו מאות בלונים לאוויר כסמל לחופש • אחותו של יגב בוכשטב ובת דודתה של רימון קירשט אמרו: "המשפחות שלנו ועוד 220 אנשים, אותם אנחנו חייבים להחזיר, אין לנו את הזכות לוותר עליהם ולהשאיר אותם שם"

משפחות החטופים והנעדרים חשפו את שמה החדש של רחבת המוזיאון בתל אביב. צילום: אייל רדושיצקי

בטקס מרגש, חשפו היום (שלישי) משפחות החטופים והנעדרים את שמה החדש של רחבת המוזיאון בתל אביב: ״כיכר החטופים והנעדרים״ ולאחריו הפריחו מאות בלונים לאויר כסמל לחופש.

סמוך למשרדי האו"ם בניו יורק: מפגינים עם תמונות החטופים // קרדיט: אודי מוזס, Happiness Studies Academy

שינוי השם נועד להזכיר למדינת ישראל כולה כי הימים חולפים, הזמן עובר, אבל לאף אחד בארץ ובעולם אסור לשכוח לרגע את התינוקות, הילדים, הקשישים, הנשים, הגברים, הפצועים והחולים שהחזקתם בשבי החמאס מהווה פשע נגד האנושות – בכל יום מחדש.

לפני הסרת הלוט, אמרו נופר, אחותו של יגב בוכשטב ושני סגל, בת דודתה של רימון קירשט: "יגב ואשתו רימון, מוחזקים כבר למעלה משבועיים בידי החמאס. ושבועיים אנחנו כל יום שומעים עוד ועוד הודעות על חברים שנעדרים או כבר אינם, נוסעים כל יום להלוויה אחרת ורק מחבקים אחד את השני בלי מילים כי אין צורך, העיניים כבר אומרות הכל. כל כך הרבה אנשים אהובים כבר אינם אבל יגב ורימון עדיין בחיים, הם ועוד 220 אנשים, אותם אנחנו חייבים להחזיר, אין לנו את הזכות לוותר עליהם ולהשאיר אותם שם".

"כולי תקוה שבקרוב נגיע לכאן להפיל את השלט כי לא יהיה בו צורך יותר", סיים בכאב אביו של אחד החטופים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר