סוף עצוב: יותר משבוע וחצי אחרי הטבח - אותרו גופותיהם של שישה נעדרים

מתנדבי זק"א איתרו את גופת האישה כשהיא חרוכה • בעליית הגג זיהו גופת קטין, ככל הנראה לאחר שניסה להימלט מהאש • כמו כן, נמצאו גופותיהם של אריק פרץ ובתו רות, שחלתה בניוון שרירים ושיתוק מוחין, שנעדרו מאז המסיבה ברעים • בשעות הלילה נמצאו סמוך לגדר גופותיהן של כרמלה דן ונכדתה נויה, שהייתה על הרצף האוטיסטי

צוותי זק"א מפנים גופות מקיבוץ בארי. צילום: דוברות זק"א

כמעט שבועיים לאחר מתקפת חמאס: גופותיהם השרופות של אם וילד נמצאו היום (רביעי) באחד מיישובי העוטף על ידי מתנדבי זק"א. כמו כן, נמצאו גופותיהם של אריק ורות פרץ, שנעדרו מאז הטבח במסיבה ברעים ושל כרמלה דן (80) ונכדתה נויה (13), הנמצאת על הרצף האוטיסטי.

אריק פרץ לקח את בתו רות למסיבה ברעים, שם מצאו את מותם, צילום: ללא קרדיט


בתחילת הערב, באחד מיישובי העוטף נערך סביור בבתים בו זיהו המתנדבים גופת אישה כשהיא חרוכה ובעליית הגג זיהו גופת קטין, ככל הנראה לאחר שנמלט אל המקום לאחר שניסה לברוח מהאש. הגופות נאספו והועברו לבדיקת המעבדות הרפואיות של המשטרה והצבא. מאוחר יותר יועברו אל תחנת ריכוז החללים.

דובר זק"א, מוטי בוקצ'ין, אמר כי האישה אותרה במדרגות והילד בקומה העליונה: "הם היו עם תיקים עליהם, כנראה רצו לברוח. המחבלים ירו בהם ולאחר מכן שרפו את הבית".

סמוך לגדר הגבול, נמצאו הערב גם גופותיהן של כרמלה (80) דן ונכדתה נויה (13). כרמלה נחטפה לעזה עם נכדתה, הנמצאת על הרצף האוטיסטי, ושני נכדים נוספים, סהר וארז קלדרון בני 16 ו-11 שישנו יחד עם אביהם עופר (53). אתמול היה יום הולדתה ה-80 של כרמלה.

סוף עצוב. כרמלה דן ונכדתה נויה


בנוסף, ולמרות התפילות הרבות לשלומם ולאות חיים מהם, אריק פרץ בן ה-58 ובתו רות בת ה-16 שחלתה בניוון שרירים ושיתוק מוחין נמצאו מוקדם יותר היום ללא רוח חיים. המתנדבים פועלים במקום במסגרת טיהור זירות הירי ואיסוף ממצאים על מנת להביאם לקבר.

אריק נהג לקחת עמו את בתו רות למסיבות שאהבה, ושוחח עם בני משפחתו עוד בבוקר השבת השחורה - עד שהקשר נותק. כשבוע וחצי לאחר הטבח, התקווה המשיכה להתקיים בלבם של בני המשפחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר