סוף עצוב: נמצאה גופתו של נועם אליקים, שבנותיו תועדו חטופות בעזה

נועם ישן יחד עם שתי בנותיו, דפנה (15) ואלה (8), בת זוגתו דקלה ערבה ובנה הצעיר תומר בנחל עוז עת שביתם הותקף על ידי מחבלי חמאס • מאז שפרצה המלחמה המשפחה קיוותה לקבל בשורות טובות, תקווה שנשענה על תמונות שנלקחו מרצועת עזה ובו נראות בנותיו בשבי, אך כעת התקבלה הבשורה המרה • בן דודו ניצן: "היה אדם שכולו לב"

נועם אליקים ובת זוגתו דקלה ערבה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

סוף עצוב: גופתו של נועם אליקים, ששתי בנותיו תועדו חטופות בעזה, נמצאה, ומשפחתו התבשרה על כך היום (שלישי). באותה שבת ארורה שבה פרצה המלחמה, מחבלי חמאס חדרו לבית בנחל עוז שבו ישנו שלושתם יחד עם בת זוגתו של נועם, דקלה ערבה, ובנה הצעיר תומר. האם ובנה נקברו אתמול.

הלב נקרע: נועם אליקים שנרצח במתקפת חמאס ואימו בתיעוד מרגש

כאמור, הבנות של נעם, דפנה (15) ואלה (8), תועדו בתמונות שנראות כאילו צולמו בשבי בעזה. המשפחה קיוותה כאמור כי נועם הצליח לשרוד את התופת על אף שנפצע - אך כעת נמצאה גופתו.

ניצן, בן הדוד של נועם, אמר הערב ל"ישראל היום": "נועם אליקים, בן דודי, היה אדם שכולו לב, עד לרגעיו האחרונים. נועם היה גאה מאוד בעובדה שהוא מתגורר בעוטף ומיישב את הארץ. הוא היה איש של עשייה, נתינה וחסד ללא גבולות והכל בצניעות ובשקט. לאחרונה, הוא תפס את מקומו כראש המשפחה המורחבת שלו לאחר שאביו (הדוד שלי, יוסף) נפטר ממחלת הסרטן לפני שנים ספורות. הוא ליכד את המשפחה והיה מקור האור והתקווה שלה.

ניצן, בן הדוד של נועם, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"המשפחה כואבת ומתאבלת על הירצחו ועל הירצחם של בת זוגתו, אהבת חייו דקלה, ובנה תומר. יחד עם זאת, כולנו תקווה ששתי בנותיו, דפנה ואלה, ישוחררו ויחזרו לחיק משפחתם בשלום.
יהי זכרם ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר