יעקב וליאורה ארגמני, הוריה של החטופה נועה

יום הולדת לא שמח: החגיגה העצובה של הורי החטופה נועה ארגמני

במקום לחגוג את יום הולדתה ה-26 של בתם, יעקב וליאורה ארגמני ממשיכים לדאוג לבתם, שנחטפה לעזה • על התיעוד שבו נראתה רוכבת עם מחבלים על אופנוע: "היא נראתה מפוחדת ומבוהלת, אנחנו לא יודעים היכן היא נמצאת"

בני משפחתה של נועה ארגמני תכננו לחגוג לה את יום הולדתה ה-26 שחל היום (שלישי), אך במקום זאת הם נאלצים להישאר בחוסר ודאות בנוגע לגורלה לאחר שנחטפה לרצועת עזה בידי מחבלי חמאס בתחילת מלחמת "חרבות ברזל".

"במבט הראשון שלי עליה, הבנתי שיש לי את הדבר הכי נפלא", אמר יעקב, אביה של ארגמני, בסרטון וידאו שפרסמו בני משפחתה בקריאה להביא לשחרור מהשבי. "היא הייתה הדבר הכי יפה, הכי מתוק, הכי טוב שאבא יכול להשיג".

"עמוד התווך בבית". נועה ארגמני


באותו יום שבת
, הסתבר לבני המשפחה שנועה השתתפה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, שבה נרצחו יותר מ-200 בני אדם – אך היא עצמה נחטפה, כך לפי תיעוד שפורסם באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות. "ניגשתי לבדוק אם היא ובן הזוג שלה בחדר, אך כשגיליתי שהם אינם שם, ניסיתי ליצור קשר – אך לא נעניתי", הוסיף יעקב. "כחצי שעה אחר כך קיבלתי טלפון מהשותף שלה שאמר לי שראו אותה רוכבת על אופנוע עם שני מחבלים לכיוון עזה. היא נראתה מפוחדת ומבוהלת, בהלם".

"אנחנו לא יודעים איפה היא חיה, אם היא אוכלת או שותה. זו ילדה שתמיד רקדנו סביבה, תמיד היינו סביבה", אמר ארגמני בכאב רב. "נועה הייתה עמוד התווך בבית הזה. עשינו בשבילה הכל, בנינו בשבילה הכל, כי זה מה שהיא רצתה. בבקשה, שמרו על שלמות הבית שלנו".

"נראתה מבוהלת". נועה ארגמני עם חוטפיה, צילום: ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו