נקרע הלב: נמצאו גופותיהן של האחיות שאביהן ריגש מדינה שלמה

הודיה ותאיר דוד נרצחו על ידי מחבלי חמאס במסיבה ברעים לאחר שהוגדרו כנעדרות • רק ביום שני האחרון אביהן אורי מירר בבכי בהצהרה לתקשורת של המשפחות: "אנסו אותן?! הן זרוקות בתעלה?!"

אב לשתי חטופות בעזה מירר בבכי במסיבת עיתונאים: "אונסים אותן שם?! הן זרוקות בתעלה?!" // צילום: משה בן שמחון

תקוות האב לא עזרו – נמצאו גופותיהן של בנותיו: הודיה דוד ותאיר דוד נרצחו במסיבת הטבע בשבוע שעבר. כך הותר לפרסום אתמול, לאחר כמעט שבוע שגורלן היה לוט בערפל.

האחיות הודיה ותאיר דוד הובאו למנוחות // צילום: משה בן שמחון

הודיה (27) ותאיר (24) התגוררו בבית דגן. רק ביום שני האחרון אביהן אורי ריגש מדינה שלמה כשבמלך הצהרה של משפחות הנעדרים והשבויים חשף את הפחד שלו מגורלן. "אנסו אותן?! הן זרוקות באיזה תעלה?!".

המשפחה נקרעה. אורי דוד ושתי בנותיו הודיה (משמאל) ותאיר (מימין), צילום: גדעון מרקוביץ', באדיבות המשפחה
הלוויית האחיות, הערב, צילום: יוסי זליגר

במהלך ההצהרה גם סיפר על הרגעים המצמררים מייד לאחר שנחטפו: "שתי הבנות שלי היו איתי בקשר אתמול בוקר, הן שכבו על הרצפה עם טלפון פתוח בלחץ אטומי. שמעתי ברקע מטווח של ברווזים, פשוט מטווח. היו צעקות, שמעתי דיבורים בערבית. אמרתי להן לשכב על הרצפה או עם הפנים אחת לשנייה, לעצור את הנשימה. הייתי איתן בטלפון 30 דקות עד ששמעתי ארבע נשימות - ומאז היא לא ענתה לי.

"אני מבקש שכל העולם יראה את זה שכל העולם יראה את מה שאני אומר. אני מבקש שכל העולם יראה את מה שאני עובר. חייבים להחזיר את הילדים הביתה - וכמה שיותר מהר. צריך שמישהו ייתן לנו תשובות. אולי לא את כולן, אבל לפחות חלק. 48 שעות ולא קיבלנו פסיק של מידע מהרשויות. שתי הבנות שלי שם, אני עוצם עיניים ולא יודע איפה הן. חושש ממה שעושים להן שם בעזה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר