פיצרייה בחווארה פרסמה את עצמה באמצעות תמונת שבויה - ונהרסה על ידי הצבא בתגובה

בעל פיצרייה בחווארה השתמש בתמונה של שבויה על מנת לפרסם את בית העסק • העיתונאי עמית סגל פרסם את התמונה ודרש להרוס את הבית • אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס החליט בצעד חריג להרוס את המבנה • סגל דיווח כי רה"מ היה מעורב בהחלטה

פרסומת הפיצרייה

פיצרייה בחווארה נהרסה הלילה (חמישי) על ידי הצבא לאחר שבעליה השתמש בתמונה של חטופה מהעוטף לעזה על מנת לפרסם את בית העסק. העיתונאי עמית סגל דיווח כי רה"מ נתניהו היה מעורב בהחלטה. נראה שהפעולות שנעשו הלילה נערכות לקראת אטימתו הקבועה.

פיצרייה בחווארה מפורקת לאחר שפורסמה באמצעות תמונת שבויה // השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום (חמישי) פרסם העיתונאי עמית סגל תמונה שבה הפרסומת של הפיצריה ודרש להרוס את הבית. בעקבות כך הגיעו לחווארה מפגינים והתגודדו במקום. כוחות הביטחון מיהרו למקום ועצרו את העימות, עוצרים שניים מהצעירים.

אלוף פיקוד מרכז החליט בצעד חריג לפעול נגד הפיצרייה, לפעול לסגירת העסק. מדובר בצעד חסר תקדים כלפי פלשתיני, שכן עד כה צעד של איטום או הריסת בית נשמר אך ורק למחבלים שרצחו ישראלים. בתיהם של מחבלים שפצעו ישראלים, לדוגמה, נותרו על תילם.

מדובר צה"ל נמסר כי "בימים האחרונים בית עסק מחווארה פרסם מודעות המסיתות ומעודדות טרור. בעקבות כך ובהתאם לדין, אלוף פיקוד המרכז חתם על צו והורה לאטום את בית העסק במיידי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר