"אמא אנחנו לא בעזה, אנחנו בישראל": הנבואה של אוראל

ציפי קרליק מקשיבה לקולותיהם של משפחות הנעדרים • איריס בן לולו מבקשת מידע על בנה שאבד • "דיברנו בשבת בשעה 09:00 ומאז הוא נעדר" • הנער שנסע לעוטף עזה לעבוד במסיבה עוד לא חזר הביתה • המשפחה כואבת על לכתו • ומספרת על השיחות האחרונות 

קולות הנעדרים מעיני המשפחות - אוראל אבוחצירא

איריס בן לולו, אימו של אוראל אבוחצירה, שעבד במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, מבקשת עזרה מהציבור למציאת בנה. "אנחנו פשוט חסרי אונים, אף אחד לא מעדכן אותנו". אוראל עבד במסיבת NOVA כמנהל בר, ואימו שמעה ממנו לאחרונה בשבת ב-09:00 בבוקר. מאז, אוראל נעדר ולא ברור מה עלה בגורלו.

אוראל אבוחצירא, נעדר, צילום: באדיבות המשפחה

"התעוררתי בשבת בבוקר מהתראות האפליקציה של פיקוד העורף, היות וידעתי שאוראל באזור עוטף עזה, ישר התקשרתי אליו, והוא עדכן אותי במצב.

"'אמא אנחנו שוכבים פה על הרצפה'", אוראל אמר לי מייד לאחר שענה לשיחת הטלפון. דקות ספורת לאחר מכן, החלה השתלשלות האירועים להסלים, כאשר נשמעו בקו הטלפון יריות שהלכו והתגברו. בשלב הזה, נותקה השיחה ואוראל לא חידש את הקשר שוב.

אוראל אבוחצירא, נעדר, צילום: באדיבות המשפחה

מאז אותו טלפון, קולו של אוראל לא נשמע, אך החשש לא נולד ביום האירוע, אלא יומיים קודם "בתור אמא הייתה לי אינטואיציה, ומשום מה ביום חמישי כשהוא סיפר לי שהוא לא יהיה בשולחן השבת כיוון שהוא עובד במסיבה, מייד אמרתי לו 'תשמרו על עצמכם', והוא השיב: 'אל תדאגי אמא, אנחנו בישראל לא בעזה'".

כעת, לאחר שהתסריט הרע מכל עבור כל הורה התממש, איריס מבקשת כל פיסת מידע שיש כדי לקבל תשובות על בנה האבוד "מכל מקום גם מבתי חולים כוחות הביטחון וההצלה, פיקוד העורף, משרדים האמונים על חיפוש נעדרים, מאנשים שהיו במסיבה ונתקלו בו! כל אדם שהיה לו איתו קשר  בשעות האחרונות!" מבקשת האם ביאוש.

פרטים מזהים של אוראל:

שם מלא: אוראל אבוחצירה

גיל: בן 25 

עיר: ראש העין. 

גובה 1.70

פרטים מזהים: מבנה גוף - רזה. על כתף ימין קעקוע מאפיין של מכבי חיפה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר