אביו של בן ה-5 שנהרג בתאונת פגע וברח בנתניה: "רצחו לי את הילד"

זיו דגאי קם מהשבעה ולהפתעתו גילה ששתי החשודות שוחררו ללא תנאים: "זו המשטרה שלנו? איפה אנחנו חיים?" • על התחושות הקשות סיפר: "המשפחה שלנו נהרסה, אלחם עד שימצו את הדין עם האשמים" . עדכון: ביום 2.11.23 פרקליטות מחוז מרכז הודיעה על גניזת התיק נגד הבת.

זירת התאונה בנתניה (ארכיון). צילום: שומאל בוכריס

זיו דגאי, אביו של רפאל בן ה-5 שנהרג בתאונת פגע וברח בנתניה, אמר בכאב בתום השבעה על בנו: "רצחו לי את הילד".

לאחר התאונה, המשטרה עצרה אישה בת 70 ואת בתה בת ה-50 בחשד במוערבות בפרשה, אך הן שוחררו למעצר בית תחילה ובהמשך שוחררו ללא תנאים. "היינו במשטרת התנועה ועכשיו אנחנו מבינים שהנהגת לא במעצר בית ולא כלום", אומר האב זיו. "זה מרגיז ואני לא מצליח להבין מה נסגר עם המדינה הזאת, שמישהו יעיר אותי מהסיוט הזה. האם זו המשטרה שלנו? אלו בתי המשפט? מדינה שמפקירה את הילדים שלנו מדממים בלי תשובה ובלי ענישה. איפה אנחנו חיים?".

האב הוסיף: "המשפחה שלנו נהרסה. החיים של הילדים שלנו הפקר. אני אלחם עד הדקה האחרונה שלי, עד שימצו את הדין עם הנשים האלה. עד עכשיו לא דברתי כי הייתי בשבעה וכאבתי. זה כאב בלתי נתפס".

זירת התאונה הקשה בנתניה, צילום: שמואל בוכריס

האב התייחס גם לבית החולים שניידר. "הייתה רשלנות של בית החולים. התעללו בנו מהיום הראשון שם". למשפחה גם טענות קשות לבית החולים על כך שיצאה הודעה כי הילד נפטר בעוד לטענתם הוא היה בחיים ומותו נקבע רק שבוע לאחר מכן.

מבית החולים נמסר בתגובה: "הילד הגיע לבית החולים במצב אנוש. לאחר מספר ימים ביחידה לטיפול נמרץ שם קיבל את הטיפול המקצועי, הרגיש והמסור ביותר, לצערנו, נקבע מותו. בשום שלב בית החולים לא הוציא הודעה לתקשורת לגבי מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".

התאונה התרחשה לפני שלושה שבועות כאשר רכב פגע בילד בשדרות בן גוריון בנתניה ונמלט מהמקום. דגאי נפצע באורח אנוש והועבר לבית חולים שניידר בפתח תקווה. בהמשך נקבע מותו. למחרת התאונה המשטרה עצרה נהגת בת 70 ואת בתה בת ה-50 שלפי החשד הראשוני הייתה מעורבת בפרשה. שתיהן שוחררו למעצר בית ובהמשך שוחררו לגמרי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר