אבל כבד ביבנה: ראש העיר צבי גוב-ארי נפטר בגיל 86

גוב-ארי מכהן כראש עיר ברציפות מאז 1998 • שימש בצבא כתא"ל • הלווייתו תתקיים בחיק המשפחה בלבד

ראש עיריית יבנה המנוח צבי גוב-ארי, צילום: לירון מולדובן

אבל כבד: ראש עיריית יבנה צבי גוב-ארי נפטר בגיל 86. הוא מכהן כראש העיר מאז 1998.

"בצער ובכאב רב אנו מודיעים על פטירתו של ראש עיריית יבנה, תא"ל (במיל') צבי גוב-ארי, איש חזון ועשייה", נכתב בעמוד הפייסבוק של ראש העיר המנוח.

חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי, נפרד: "בצער רב, קיבלתי את הבשורה המרה על מותו של ראש עיריית יבנה, תא״ל (במיל׳) צבי גוב-ארי ז״ל. צבי היה איש רב פעלים ואדם שאהבתי והערכתי מאוד. הוא כיהן כראש עיר במשך 24 שנים.

"הוא שירת בצה״ל כקצין והגיע לדרגת תת אלוף בחיל האוויר, הוא כיהן כשגריר ישראל בדרום אפריקה וביצע תפקידים בכירים נוספים. כמעט את כל חייו הבוגרים הוא הקדיש לשליחות למען מדינת ישראל והציבור בישראל.

תחת הנהגתו יבנה התקדמה, התפתחה והפכה לאחת הערים היפות והמובילות בישראל. לאורך שנות כהונתו, זכתה העירייה בהנהגתו בפרסים רבים. צבי יחסר לכולנו. הוא היה ראש עיר מצוין וחבר אישי. יהי זכרו ברוך".

בן-ארי הוא תת אלוף המילואים אשר שירת בחיל האוויר, הוא כיהן כאמור כראש עיריית יבנה משנת ונחשב לפופולרי במיוחד בקרב התושבים. בעברו כיהן כשגריר ישראל בדרום אפריקה וכמנכ"ל רשות שדות התעופה. תחת כהונתו כראש העיר זכתה עיריית יבנה בפרסי הצטיינות, ניהול וחינוך.

על פי בקשתו לא תתקיים הלוויה, ומעמד הפרידה יתקיים בחיק המשפחה בלבד.

העיר תחת הנהגתו זכתה לפרסים רבים. צבי גוב-ארי ב-2017, צילום: יוסי זליגר

מעיריית יבנה נמסר: "ראש עיריית יבנה, תא"ל (מיל.) צבי גוב-ארי נפטר הבוקר בביתו בחיק משפחתו האוהבת, בן 86 במותו. איש חזון ועשייה היה! תא"ל (מיל') צבי גוב-ארי ז"ל נבחר לתפקידו בשנת 1998 וכיהן במשך חמש קדנציות רצופות, במהלכן הוביל את העיר יבנה לפריצות דרך רבות ולהישגים בכל תחומי החיים. צבי גוב-ארי ז"ל שימש במהלך השנים בתפקידים רבים: ראש להק כ"א בחיל האוויר, שגריר ישראל בדרום אפריקה, מנכ"ל רשות שדות התעופה והנמלים, מנכ"ל בזק-גלוב ועוד.

"על פי בקשתו, לא תתקיים הלוויה, מעמד הפרידה יתקיים בחיק המשפחה בלבד. מ"מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, סגני ראש העיר, חברי מועצת העירייה, מנכל העירייה, דוד שטרית, עובדי עיריית יבנה ותושבי העיר מרכינים ראש על לכתו של מנהיג ומוביל דרך עבור רבים לאורך השנים. על מועדי ביקורי תנחומים תבוא הודעה בהמשך. יהי זכרו ברוך!".

ניסים גוזלן, ראש עיריית באר יעקב, ספדר: "נפרדים מראש עיר ותיק ויקר, ראש עיריית יבנה,
חברי היקר, צבי גוב-ארי ז"ל. גוב-ארי כיהן כראש עיריית שכנתנו יבנה מזה כ-25 שנים. הוא היה איש של עשייה ועורר השראה רבה בקרב ראשי הרשויות. ללא ספק יהיה קשה לדמיין את יבנה בלעדיו. אני שולח תנחומיי למשפחתו וגם לעובדי העירייה ולתושבי יבנה היקרים שהיה להם כמו אבא דואג ועוטף. יהי זכרו ברוך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר