בלב מחאת נהגי האוטובוסים: דובר הארגון נחקר באזהרה

לאחר שהוצתו צמיגים בהפגנה באשדוד, יוני קריספין, דובר ארגון הנהגים ונהגות האוטובוסים בהסתדרות הלאומית נעצר לחקירה באזהרה • קריספין: "במקום להתעסק בלעצור אותנו ולשבור את הרוח שלנו, תפתרו את הבעיות שלנו"

מחאת נהגי האוטובוס, צילום: ארגון נהגי ונהגות האוטובוסים וההסתדרות הלאומית

 יוני קריספין, דובר ארגון נהגי ונהגות האוטובוסים המכהן גם כיו״ר ועד עובדי נהגי אלקטרה אפיקים בהסתדרות הלאומית נעצר הערב (ראשון) על ידי משטרת אשדוד בעקבות מחאות ארגון האוטובוסים ביום שישי בעיר ונחקר באזהרה, לאחר כמה שעות שוחרר.

לפי גורמים, המעצר היה בהוראת מפקד התחנה. ביום שישי האחרון התאגדו בכל רחבי הארץ נהגי האוטובוסים ויצאו במחאות. במהלך ההפגנה באשדוד שכללה מאות נהגים, הוצתו צמיגים. כיום כאמור, בעקבות ההפגנה האלימה, נעצר קריספין לחקירה באזהרה. 

"מישהו במדינת ישראל מנסה לשבור את הרוח שלנו הנהגים ורוצה להחזיר אותנו לימים חשוכים, אפלים ולשבור את הרוח שיש לאנשים", אמר קריספין כשיצא מתחנת המשטרה "אנחנו נמשיך להוביל את המאבק הזה יחד איתכם. אף אחד לא יעצור אותנו, אף אחד לא ישבור אותנו, גם אם נצטרך לשבת במעצרים ובכלא, אנחנו נמשיך".

"תראו מי חיסל את התחבורה הציבורית": קריספין ביציאה מהחקירה // צילום: דוברות ארגון נהגי האוטובוסים בהסתדרות הלאומית

קריספין המשיך: "המאבק שלנו צודק והוגן, יותר ממה שאנחנו עוברים ביום יום אף אחד לא יכול להגיד אחרת. אז במקום להתעסק בלעצור אותנו ולשבור את הרוח שלנו, תפתרו את הבעיות שלנו: שכר ראוי, שירותים, לפתור את בעיות האלימות נגדנו, אתם מפעילים אלימות משטרתית נגדנו? תודה רבה לך מרב מיכאלי ותודה עמר בר-לב, תודה רבה לכם ונראה לאן תגיעו איתנו הנהגים בתחבורה הציבורית ותראו מי חיסל את התחבורה הציבורית".

 "מדובר בפגיעה אנושה בחופש ההפגנה" אמרו בהסתדרות הלאומית, מובילת מחאת הנהגים. לדבריהם, ״עוד שיא נשבר במשרד התחבורה בהובלתה של השרה מיכאלי, מעצרים ועיכובים על מובילי מאבקי עובדים. כנראה כשרוצים להשתיק כשלון מובהק בתחבורה הציבורית אז הכל כשר״

מארגון נהגי ונהגות האוטובוסים בהסתדרות הלאומית נמסר: ״נחצה הערב קו אדום, בר לב מסייע למיכאלי לדכא באלימות מחאה צודקת של נהגי האוטובוסים. מדובר בצעד אפל שמזכיר משטרים חשוכים. דובר ארגון הנהגים נעצר על רקע פוליטי. מי שחושב שמעצר ישתיק אותנו, יקבל מחאה שתעצור את המדינה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר