"מגדלור של אנושיות": כך ינציחו באשדוד את אילן גילאון

המתחם של המגדלור האייקוני שנמצא בעיר ייקרא על שמו של חבר הכנסת ממרצ לשעבר שגדל בעיר ונפטר לפני כשבועיים • ראש העיר לסרי ספד: "נמנע ממחלוקות פוליטיות למען צדק חברתי ותיקון עוולות"

המגדלור על שמו של אילן גילאון ז"ל, צילום: אילן בשור ודוברות עיריית אשדוד

עיריית אשדוד החליטה להנציח את זכרו של חבר הכנסת לשעבר, אילן גילאון שהלך לעולמו לפני כשבועיים. גילאון התגורר רוב חייו באשדוד והיה לחבר מועצת העיר וסגן ראש העיר.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע כי העירייה מתכוונת להסב את שמו של מתחם הנוער, הממוקם בגבעת יונה ממש מתחת למגדלור של חיל הים, אשר צופה על העיר אשדוד ומאיר בתאורה לבנה את הים.

לפי הודעת העירייה, הבחירה במקום "משיקה לפועלו של אילן גילאון ז"ל כסגן ראש העיר אשדוד וממונה על התרבות והנוער. הוא פעל רבות וקידם נערים ונערות, הקנה להם ערכים חברתיים, אהבת האדם, וחתירה לשוויון חברתי", אמרו בעירייה.

"מגדלור של אנושיות". ראש העיר לסרי עם חכ"ל אילן גילאון ז"ל, צילום: עיריית אשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ספד: "אילן שצמח והתפתח למנהיג חברתי ברובע ג׳ באשדוד, היה מגדלור של אנושיות נדירה ואהבת האדם, שהתעלמה ממחלוקות פוליטיות למען צדק חברתי ותיקון עוולות. מתחם הנוער הוא המקום הטבעי להנצחתו ומגלם בתוכו את חייו ופועלו, את הבית החם והאוהב שכולנו צריכים לתת לבני הנוער שמהם תצא מנהיגות העתיד״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר