הורים הורשעו בהתעללות בבתם הקטינה
במסגרת עסקת טיעון הורשעו השניים במקרי אלימות, הזנחה ומניעת מזון • באחד המקרים אף נעלו את הקטינה בשירותים • האב הורשע גם בריבוי נישואים
,עודכן
בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע היום (רביעי) במסגרת עסקת טיעון, זוג הורים תושבי לוד בגין התעללותבבתם הקטינה. בנוסף הורשע אב המשפחה בריבוי נישואים.
העבירות שבהן הורשעו הנאשמים היו התעללות בקטין, תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה, הזנחה וכליאת שווא. לפי כתב האישום רוב העבירות בוצעו בין השנים 2018-2019. כתב האישום הכיל בתוכואירועי אלימותרבים שכללו גם תקיפה באמצעות ידיהם ובעזרת חפצים אשר גרמו לקטינה כוויות וחבלות חמורות בכל חלקי גופה.
כמו כך הנאשמים כלאו את ביתם בחדר השירותים וקשרו אותה באמצעות חבל, מה שגרם לה לחבלות. בנוסף נכתב כי ההורים מנעו ממנה מזון, קבלת שירותים רפואיים נאותים והשאירו אותה לבדה ללא השגחתמבוגר אחראי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו