סייעת במעון "שביל החלב" מואשמת בתקיפת פעוטות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לביהמ"ש השלום כתב אישום נגד סוזי לוי אלוני, בת 49, תושבת ראשון לציון • לפי האישום, במהלך עבודתה כסייעת בפעוטון בנס ציונה תקפה ילדים בגילי שנה וחצי עד שנתיים, שהיו תחת השגחתה

אילוסטרציה - הפגנת הורים נגד התעללות בילדים (למצולמים אין קשר לידיעה), צילום: גדעון מרקוביץ

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד סוזי לוי אלוני (49) מראשון לציון, בגין כמה עבירות של תקיפת פעוטות. זאת, לאחר שבמהלך עבודתה כסייעת בפעוטון בנס ציונה תקפה ילדים בגילי שנה וחצי עד שנתיים, אשר היו תחת השגחתה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עומר סגל-רוזנבוים, הנאשמת עבדה כסייעת בפעוטון "שביל החלב" החל משנת 2017, כאשר במהלך עבודתה תקפה פעוטות ששהו תחת השגחתה במעון. כתב האישום מפרט חמישה אישומים המתייחסים לתקיפתם של חמישה פעוטות, בכמה מועדים שונים.

כך, למשל, משכה בכוח בידיהם וברגליהם של פעוטות, דחפה אותם, הרימה אותם והשליכה אותם על מזרן, והצמידה את ראשם של הפעוטות למזרן בחוזקה. כמו כן, משכה אותם באופן שגרם לראשם להכות במזרן. באחד המקרים סובבה פעוטה באוויר טרם הטיחה אותה במזרן, וכן משכה את אחת הפעוטות בכוח למזרן בכל פעם שניסתה להתרומם. במקרים נוספים, נשענה בגופה על פעוטות אשר שכבו על מזרנים בגן.

על פי כתב האישום, בשנת 2018, במהלך עבודתה בפעוטון, הנאשמת השכיבה ילדים על בטנם, הצמידה גופם וראשם למזרן, השליכה ילד על מזרן בעוצמה, הטיחה ילד בכוח, הכתה אחד בישבנו ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר