גם מחוץ לבית הכנסת: תושב חיפה מואשם בעבירות מין בשש קטינות

הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד רפאל סטיוי, אב נשוי בן 45 • הנאשם ביצע מעשים מגונים בילדות בגילאי 16-8, שהוטרדו על ידו במספר רב של הזדמנויות

אזיקים (אילוסטרציה), צילום: יהושע יוסף

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רפאל סטיוי (45) תושב חיפה, בגין עבירת מעשים מגונים בקטינה ללא הסכמה, אשר בוצעו בשש קטינות בהיותן בגילאי 16-8, במספר רב של הזדמנויות.

בכתב האישום, שהגישה עו"ד אילנה פיקוס-רויטבלט, נמסר כי הנאשם הינו נשוי ואב לילדים, אשר ביצע מעשים מגונים בחודש ספטמבר האחרון בשתי קטינות שטרם מלאו להן 16 שנים, שלא בהסכמתן החופשית, כשהן נמצאות במתחם בית כנסת.

בנוסף, בשנים 2014 עד 2017 במספר רב של הזדמנויות, במקרים בהם שתי קטינות היו בגילאי 11-8 וכן שתי קטינות נוספות היו בגילאי 16-13 והתארחו בבית הנאשם - הוא נהג לבצע בהן מעשים מגונים שלא בהסכמתן החופשית. לפי כתב האישום, הוא נגע בגופן מעל הבגדים, ולעיתים גם מתחת לבגדים. כלפי אחת הקטינות, הנאשם אף השמיע איומים שלא תספר על מעשיו להוריה, וכן אמר לה כי מדובר במעשים תקינים שעושים לכל הבנות.

הפרקליטות הוסיפה בבקשת המעצר: "מחומר הראיות עולה כי קיים יסוד סביר לחשש כי שחרורו של הנאשם יביא להתחמקות מהליכי שפיטה, שכן הנאשם נעצר בנתב"ג בדרכו לחו"ל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר