"חטף וסחט בכוח": הוארך מעצרו של החשוד שעומד בראש "המאפיה הרוסית" באשדוד

על פי החשד מיכאל טנסקי חטף אישה כדי ללחוץ על בעל החוב להשיב את הכסף, ואף גרם לאשפוזו • "מדובר במסוכנות ברף העליון ביותר"

אנס ושדד, אילוסטרציה, צילום: Getty Images

בית המשפט השלום באשקלון האריך בעשרה ימים את מעצרו של מיכאל טנסקי, המכונה "ראש המאפיה הרוסית". טנסקי חשוד בעבירות של פציעה, סחיטה בכוח, סחיטה באיומים וקשירת קשר לפשע.

דוברות המשטרה



בשלב זה, היחידה החוקרת הציגה שלושה אירועים פליליים, כאשר לשניים מהם ראיות ממשיות. האחד, תקיפה מפברואר 2021 והשני חטיפה מיוני 2021. פרט לטנסקי הוארך מעצרם של דימוטרי צ'רבינסקי וולדיסלב קוזאצ'וק.

על פי החשד, המתלונן היה חייב כספים לטנסקי ונסחט על ידיו. עוד עולה כי טנסקי עמד בראש התוקפים וכאשר המתלונן לא פעל בהתאם להוראותיו הותקף באופן שגרם לאשפוזו. בפעם אחרת נחטפה אישה כדי ללחוץ על המתלונן להשיב את הכספים שחייב.

נציג המשטרה ציין בדיון בבית המשפט כי מדובר במסוכנות ברף העליון ביותר. מדובר לפי החשד בשיטה שבה מעורבים אנשים שונים שחברו להם יחדיו וכל זה בנסיבות מחמירות.

השופט עידו כפכפי, שהאריך את מעצרו, ציין: "מהעדויות בתיק יש ראיות ממשיות למעורבות אישית של המשיב בשני האירועים, גם אם מידת מעורבותו הפיזית יתכן וחלקית ביחס לאירועי התקיפה. כך או אחרת, עדיין מדובר בראיות ממשיות, הרבה מעבר לחשד הסביר הדרוש בשלב זה, המצדיקות הארכת מעצר וזאת לאור חומרת העבירות, עוצמת הראיות והצורך בהשלמת החקירה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר