בבית המשפט לתעבורה נפתח משפטה של אידית דוד, בת 52, נהגת הטסלה המואשמת כי באוקטובר 2025 האיצה לעבר בית הקפה "נונו מימי" בכפר סבא, פגעה באיש הנדל"ן מיכאל וולדמן וגרמה למותו, כפי שפורסם ב"היום".
לפי כתב האישום, דוד יצאה מחניון עפר סמוך לבית הקפה אל הכביש, האיצה לפתע את רכבה, חצתה את הכביש במהירות ומבלי לסטות או לבלום, ופגעה בעוצמה בוולדמן, שישב באותה עת מחוץ לבית הקפה. לאחר מכן התנגש הרכב בחלונות הזכוכית של בית הקפה, ונעצר כשחלקו הקדמי בתוך המרפסת. וולדמן נפצע באורח אנוש, פונה לבית החולים תוך פעולות החייאה, ובהמשך נקבע מותו. בנוסף נגרם נזק למבנה בית הקפה.
הפרקליטות מייחסת לדוד עבירות של גרימת מוות ברשלנות וכן נהיגה בקלות ראש שגרמה לתאונה שבה ניזוק רכוש.
בפתח הדיון כפרה דוד באישומים. עורך דינה, תומר גנון, טען כי התאונה נגרמה בשל תקלה ברכב החשמלי ולא בשל התנהלות הנהגת."אנו כופרים בתיק. מדובר בתיק ייחוסי. רכב הטסלה, שלטענת הנאשמת הייתה בו תקלה מהיום הראשון, האיץ ללא שליטה שלה. הטענה היא תקלה ברכב", אמר.
לדבריו, ההגנה צפויה להגיש לבית המשפט מסמכים שלטענתה יתמכו בטענה כי אכן הייתה תקלה ברכב, וכן פסקי דין וסרטונים מהעולם המתעדים, לדבריה, מקרים דומים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
