אלימות בחוף הים בנתניה: תקף את זוגתו, שפך עליה משקה וצילם אותה חבולה

כתב אישום נגד תושב העיר כבן 23, לאחר שתקף בברוטאליות את בת זוגו • מהחקירה עלה כי הקורבן שוחחה עם אחותו של הנאשם, ולאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיניו החל לנהוג כלפיה באלימות פיזית • הוא הפסיק רק אחרי הגעת עוברי אורח שהיו במקום • מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה

כתב אישום נגד תושב נתניה על תקיפת זוגתו (אילוסטרציה). צילום: יהושע יוסף

בתום חקירה שניהלו חוקרי מחוז מרכז, הגישה היום (שני) יחידת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום נגד תושב נתניה לאחר שתקף בחוף הים בברוטאליות את בת זוגו, שפך עליה משקה ולבסוף צילם אותה כשהיא חבולה.

לאחר שלא שילם: תקף את הפקחית (15.04.24) // כוח לעובדים

שוטרי תחנת נתניה פתחו בסריקות לפני כשבוע עם קבלת דיווח בדבר גבר התוקף בברוטאליות אישה אחרת בחוף הים. כעבור זמן קצר הם הגיעו למקום ועצרו את הנאשם - תושב העיר כבן 23. מהחקירה עלה כי בעת שבני הזוג שהו יחד בחוף הים, שוחחה הקורבן עם אחותו של הנאשם, ולאחר שתוכן השיחה לא מצא חן בעיניו הוא החל לסטור לה, לצבוט אותה ולנשכה ברגליה.

בהמשך, כשנפלה על הקרקע, החל הנאשם לבעוט בה בכל חלקי גופה תוך שהוא שופך עליה משקה שאחז בידו. לבסוף החל לצלם את הקורבן כשהיא שרועה על החול, ואז העמידה על רגליה, המשיך לצלם אותה ושלח לאחותו את התמונות. הנאשם הפסיק רק אחרי הגעת עוברי אורח שהיו במקום, שמנעו ממנו להמשיך במעשיו.

חוף הים בנתניה (ארכיון), צילום: ללא

מעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר