פריצה לדירה, מעשים מגונים ותקיפה במברג: אישומים חמורים נגד תושב פ"ת

ויאצ'סלב טימופייב, בן 24 מפתח תקווה, מואשם כי התפרץ לדירה בת"א, ביצע מעשים מגונים במתלוננת בעודה ישנה ותקף אותה כשהוא מאיים עליה במברג • הוא נתפס לאחר שקפצה מחלון חדרה ואזרחים ששהו בקרבת מקום נחלצו לעזרתה

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. צילום: GettyImages

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום חמור נגד ויאצ'סלב טימופייב, בן 24 מפתח תקווה. לפי כתב האישום טימפוייב התפרץ לדירת קרקע בת"א, ביצע מעשים מגונים במתלוננת בעודה ישנה ושדד את הטלפון הנייד ומחשבים ניידים שהיו בדירה, תוך שהוא תוקף אותה ומאיים לדקור באמצעות מברג.

לפי העובדות המתוארות בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פדוא דגש מפרקליטות מחוז ת"א, לפני כשבועיים בשעות הצהריים, התפרץ הנאשם לדירתה של המתלוננת בזמן שהיא ישנה בחדר השינה, כשהוא נושא מברג באורך של כ-30 ס"מ.

במהלך שגנב מחשב וטלפון נייד, הוא נגע בגופה של המתלוננת ובעקבות כך היא התעוררה. לאחר מכן, הוא תקף אותה ואיים עליה במברג. המתלוננת נאבקה בו, הצליחה להשתחרר מאחיזתו ולהימלט מחדר השינה תוך שהיא צועקת לעזרה.

הנאשם החל לרדוף אחרי המתלוננת ובשלב זה נחלצו אזרחים ששהו בקרבת מקום. במהלך הימלטותו, זרק עליהם הנאשם חפצים ואיים להרוג אותם – כאשר אחד האזרחים שלף בתגובה אקדח ואחר לעברו גז פלפל. בתום המרדף, הוא נעצר על ידי שוטרים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה תוך ניצול מצב המונע מתן הסכמה חופשית, התפרצות למקום מגורים כדי לבצע גניבה או פשע, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וריבוי עבירות של איומים.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים, שכן "בהתנהגותו חסרת המעצורים הוכיח הנאשם כי הוא מסוכן לשלום הציבור ורכושו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר