חרף "קושי בראיות": הוארך מעצרו של אלעד לוי

למרות שהשופט נזף בנציגי המשטרה על הקושי הראייתי, הוחלט כי כוכב הרשת יישאר במעצר חמישה ימים נוספים • לוי, החשוד בעבירות מין בשמונה מתלוננות, התעמת עם חלקן • אחד מקרוביו צעק בעיצומו של הדיון: "אלעד הוא הקורבן האמיתי"

"המשטרה מאמינה להן": עורכת הדין קרן ברק המייצגת את המתלוננות בפרשת כוכב הרשת אלעד לוי

שופט בית משפט השלום בתל אביב, בנימין הירשל דורון האריך היום בצהריים (ראשון) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של כוכב הרשת אלעד לוי, החשוד בביצוע עבירות מין בשמונה מתלוננות. השופט אמר לנציג המשטרה: ״אתם עוצמים את העיינים שלכם לקושי שיש בראיות ואתם יודעים שיש קשיים בראיות״.

נציג המשטרה עדכן כי מאז הדיון הקודם נוספה מתלוננת נוספת וכן בוצעו עימותים בין לוי לבין שלוש מהמתלוננות והוא אמור היה להתעמת עם נוספת עוד ברביעי האחרון. לטענת נציג המשטרה, צוות החקירה עושה הכל כדי להתקדם בחקירה ונעשו עשרות פעולות חקירה השופכות אור על דפוס פעולה ברור של החשוד שחוזרת פעם אחר פעם.

אלעד לוי כוכב רשת חשוד אונס מעשים מגונים, צילום: יהושע יוסף

במהלך הדיון כאשר נציג המשטרה כינה את המתלוננות קורבנות, צעק מקורב ללוי שישב באולם: ״יש תחושה שאלעד הוא הקורבן" והשופט היסה אותו.

סנגורו של לוי, עו״ד שי שורר, טען כי אחת המתלוננות אמרה בסיום העימות שהיא "התאכזבה שהוא הבטיח לה קשר רציני". בשלב זה לוי הוסיף: ״היא שלחה לי הודעה 'אתה אף פעם לא היית גבר של בחורה אחת בגלל זה הסכמתי להמשיך איתך את הערב'״ ובהמשך אמר לגבי מתלוננת אחרת: ״בעימות היא אמרה לי שהיא התפשטה בהסכמה וכל היום לפני שתתה אלכוהול״.

לגבי מתלוננת אחרת שלוי בילה איתה במועדון, ועומתה עימו, היא אישרה שהשתמשה בתעודת זהות מזוייפת שמראה שהיא מעל גיל 18, אבל לטענת המשטרה לוי ידע את גילה האמיתי והוא היה משתף בחורות בקליפים שלו ומוודא שהן מעל גיל 16.

לגבי מתלוננת נוספת טען עו״ד שורר שיש סרטון וידאו שהיא מנסה לסחוט ממנו כספים, לטענה זאת ענה נציג המשטרה כי הם מנסים להשיג את הסרטון המדובר.

״פרשיית מין סבוכה״: כוכב הרשת אלעד לוי בבית המשפט | אבי כהן

השופט הירשל דורון בחר לציין בהחלטתו כי "קשה לעצום את העיניים לקשיים שניתן להבחין בהם בחומר החקירה. מדובר בחקירה מורכבת כאשר דומה שהסוגייה המרכזית שעומדת על הפרק היא סוגיית ההסכמה. אומר בכנות שהתלבטתי אם אין בניסבות מקרה זה מקום לסחון חלופת מעצר. כאשר אני קורא את רוב העדויות כאשר מקרן משני בזמן וכאשר אין לחשוד עבר פלילי, אך סברתי כי מספר פעולות חקירה הן ברות שיבוש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר