ניסה לשרוף בית קפה - והצית את עצמו // מצלמות אבטחה

אין פשע מושלם: ניסה לשרוף בית עסק - והצית את עצמו | צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

בן 17 התלווה לקרובו והצית אטליז בגליל כי חשב שהעסק שייך למשפחה איתה הם מסוכסכים, ובטעות הצית גם את עצמו • ראש משרד החקירות במשטרת טבריה: "אחרי חקירה מקיפה, שני החשודים הודו שהציתו את העסק הלא נכון - מדובר באירוע חמור שיכול היה להסתיים עם נפגעים רבים"

בפעם הבאה שאתה מצית עסק כדאי שתבדוק שאתה מצית את העסק הנכון ותיזהר שלא תידלק בעצמך. את הכללים האלו לא למד נער בן 17 מהכפר בועיינה נוגידאת בגליל, שהצטרף לקרוב משפחתו להצית עסק של משפחה עימם הם מסוכסכים. השניים הגיעו בשעה שתיים בלילה רכובים על קטנוע לבניין הדירות שבו גרים בני המשפחה, הנער ירד מהקטנוע, ושפך חומר דליק על אטליז שנמצא בבניין.

ניסה לשרוף בית קפה - והצית את עצמו, צילום: מצלמות אבטחה

אלא שבמהלך ההצתה נדלק הנער בעצמו ובמצלמות האבטחה ניתן לראות אותו עולה באש, קופץ על הקטנוע ונמלט מהמקום. שוטרי משטרת טבריה, שהוזעקו למקום, החלו בחקירה, אלא שבעל האטליז אמר שהוא לא מסוכסך עם אף אחד ולא הבין מדוע הציתו את בית העסק שלו.

כוויה ביד וממצאי DNA לא רחוק מהזירה

המשטרה פתחה בחקירה מקיפה, אספה מצלמות אבטחה מהמקום והצליחה להגיע לעשרה חשודים, ובהם שני החשודים בהצתה.

כשהגיעו לקטין הבחינו בכוויות על ידו, מה שקישר אותו למקרה ההצתה יחד עם בגדים ועליהם DNA שהשליך לא רחוק ממקום האירוע. הנער התקשה להסביר מדוע הוא סובל מכוויות, וטען שנכווה בעבודה כשניסה להכין קפה בגזייה.

ניסה לשרוף בית קפה - והצית את עצמו, צילום: מצלמות אבטחה

ראש משרד החקירות במשטרה טבריה, פקד אלי אילו, מסר: "הצלחנו להגיע גם לקטנוע אחרי חקירה מקיפה. השניים הודו במיוחס להם אחרי שעימתנו אותם עם הראיות. הם טענו שהם הותקפו בידי אדם ולכן נקמו בו. אלא שהציתו את העסק הלא נכון, כשחשבו שהוא של האדם שאיתו הם מסוכסכים. מדובר באירוע חמור ומורכב כשבמקום ההצתה יש בתי מגורים ובלוני גז והאירוע יכול היה להסתיים עם נפגעים רבים".

הבוקר הגישה המשטרה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד השניים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו