ניידות סמויות חוסמות את הדרך מכל צד: כך נלכד גנב הרכב הסדרתי בווסט הכתום

כתב אישום הוגש נגד חשוד מכפר עקב בגניבת כלי רכב באזור ירושלים • הוא נהג ללבוש אפודה זוהרת כדי להתחזות לעובד עירייה והעביר את המכוניות הגנובות לשטחי יו"ש • מעצרו הוארך עד תום ההליכים

מעצר גנב הרכב בירושלים // דוברות המשטרה

שוטרי מחוז ירושלים סיכלו את המשך פעילותו העבריינית של גנב כלי רכב, שנהג ללבוש אפודה כתומה בעת שביצע את מעשיו הפליליים. אמש (ראשון) הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

הנאשם, תושב כפר עקב בן 56, נעצר בשעות הלילה של 11 במרץ, במהלך פעילות סמויה נגד גנבי כלי רכב של בלשי תחנת מוריה, בסיוע של תצפיתני משל"ט מחוז ירושלים.

שכונת קריית היובל, צילום: ליאור פתאל

המעצר בוצע סמוך למעבר ציר הטבעת, רגע לפני שהחשוד עבר עם הרכב הגנוב לשטחי יו״ש, כשהוא נוהג ברכב שנגנב זמן קצר לפני כן משכונת קריית היובל בעיר. ניידות סמויות של המשטרה חסמו את דרכו של הנאשם ברכב הגנוב מכל צדדיו כדי למנוע ממנו נתיב בריחה.

גנב הרכב לבש וסט כתום זוהר, שככל הנראה נועד לשוות לו מראה של עובד עירייה או עובד תשתיות, כך שלא יעורר חשד בעת מעשיו.

הנאשם נעצר דקות ספורות אחרי שהתקבלה שיחת הטלפון מבעליו של הרכב, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה במחוז ירושלים.

בחיפוש שערכו הבלשים בעת מעצרו, נתפסו ברשותו סכום כסף גדול, המחאות וסם בכמות שאינה לשימוש עצמי.

זמן קצר לאחר מכן, הושב הרכב לידי בעליו ששמח לגלות כי הכסף המזומן שנשאר ברכב אחרי אירוע משפחתי שנחגג באותם ימים, הושב לו.

רכב גנוב שנתפס ע״י שוטרים (ארכיון), צילום: דוברות המשטרה

קשור למקרים נוספים של גניבת רכב

במסגרת חקירתו במשטרה, ותוך כדי שמעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות אלו בעניינו, הצליחו חוקרי תחנת מוריה לקשור את הנאשם למקרים נוספים של גניבות כלי רכב בעיר ירושלים. כך, למשל, ב-3 במרץ הוא גנב רכב ששייך לתושבת שכונת ניות בירושלים, ובו חפציו האישיים של בעלה המנוח, לרבות תשמישי קדושה, תפילין ופריטים בעלי ערך נוספים.

בנוסף, ב-8 במרץ גנב הנאשם רכב משכונת בית וגן שבדרום העיר ירושלים. מבדיקה שערכה המשטרה מיד עם קבלת הדיווח באמצעות מערכת איתור שהותקנה ברכב, עלה כי הנאשם נהג בו לרמאללה שבשטחי יו"ש. גם במקרה הזה הוא לבש את הווסט הכתום שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר