"נשאר לכן יומיים לחיות": כתב אישום נגד גבר שאיים באופן תדיר על אשתו ואימה כשברשותו שני אקדחים

בחזקת הנאשם, שעובד כמאבטח, שני כלי נשק - אקדח מוסדי אותו מחזיק ברישיון מאבטח, ואקדח נוסף, אותו הוא מחזיק ברישיון פרטי • כתב האישום מייחס לו תקיפה, היזק לרכוש במזיד, איומים והחזקת נשק בגילופין • "סיבות העבירות המיוחסות למשיב ומהותן מקימות יסוד סביר לחשש שהוא יסכן את הציבור בכללותו, ובפרט את בני משפחתו", ציין התובע המשטרתי

ניידת משטרה (אילוסטרציה). צילום: גדעון מרקוביץ'

אישה שהוכתה על ידי בעלה המאבטח, שהיה שיכור, וברשותו שני אקדחים, הצליחה לגלות תושיה ולהחביא את אחד האקדחים בארון, עד שהוא התפכח. היום (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

כתב אישום הוגש נגד צעיר שתקף נשים רנדומליות ברחבי תל אביב (ארכיון) // דוברות המשטרה

‏על פי כתב האישום, שהוגש ‏על ידי יחידת התביעות של משטרת ירושלים, בחזקת הנאשם שני כלי נשק - אקדח מוסדי אותו מחזיק ברישיון מאבטח, ואקדח נוסף, אותו הוא מחזיק ברישיון פרטי.

בתחילת החודש נתגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת על רקע כלכלי, במסגרתו רגזה המתלוננת על בעלה שמבזבז את כספם. בהמשך, במטבח הדירה, צרך הנאשם אלכוהול ושתה לשוכרה. המתלוננת שאלה אותו מדוע בזבז את כספם, ובתגובה הוא הניח את ידו השמאלית על האקדח ואיים עליה ועל אימה בפגיעה בהן.

אקדחים (אילוסטרציה), צילום: ללא

"נשאר לכן יומיים לחיות, אני אהרוג אתכן, אני ירה בכן ובי, נמאס לי לחיות", אמר. בנם המשותף בן ה-5 שמע את ההתרחשות והחל לבכות. המתלוננת ביקשה לגשת אליו, ואז דחף אותה הנאשם באמצעות ידיו.

נוכח העובדה שהיה בגילופין, נפל הנאשם לרצפה ואקדחו נשמט לרצפה. בשלב זה האישה לקחה את הנשק והחביאה אותו בארון, עד שהנאשם התפכח למחרת היום. באותן הנסיבות שבר הנאשם ארון בדירה.

על פי אישום נוסף, עת היה הנאשם צורך אלכוהול ושותה לשוכרה, היה תר ברחבי הבית עם האקדח ואומר למתלוננת ואימה שירצח את עצמו ואת כולם, ואף שלח הודעה קולית מאיימת לאם המתלוננת: ״אם מישהו מהנכדים ינסה לעשות משהו לי או למשפחתי, כי הילדים שם לא אוהבים את הילד, אני מראש אומר שאם מישהו לא ילך לכיוון הנכון אני אפעל אם משהו יקרה לבן שלי".

היה תר ברחבי הבית עם האקדחים ומאיים (אילוסטרציה), צילום: Getty Images

כתב האישום מייחס לו תקיפת בן זוג, היזק לרכוש במזיד, איומים והחזקת נשק בגילופין. בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציין התובע המשטרתי בין השאר כי "המעשים המיוחסים למשיב מקימים עילת מעצר מסוג מסוכנות. נסיבות העבירות המיוחסות למשיב ומהותן מקימות יסוד סביר לחשש שהוא יסכן את הציבור בכללותו ובפרט את בני משפחתו".

"מחומר החקירה עולה כי הנאשם צורך אלכוהול ושתיה לשוכרה, ומשך תקופה אורכה מאיים ומהלך איימים על בני משפחתו, ובפרט בת זוגו, כשהוא אוחז בנשקו האישי וכשבידו האחרת בקבוק אלכוהול. מעשים אלו, הגם אם חלק חוסה תחת הגנת השכרות, מלמדים על מסוכנות רבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר