סכסוך דמים: רצח בדקירת סכין וניסה להימלט מהארץ

כתב אישום חמור הוגש נגד יוסף חדד (22) מחולון • הוא מואשם ברצח את ואסיקו אוריגשווילי וניסיון הימלטות מהארץ • עד שנכח במקום שיחזר את אירוע הדקירה • בחקירתו, קשר חדד את עצמו לביצוע הדקירה אך טען לחפותו • המשטרה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים

סכסוך דמים בחולון - צעיר רצח בדקירות סכין אדם אחר // דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד יוסף חדד (22) מחולון, לאחר שרצח את ואסיקו אוריגשווילי ז"ל וניסה להימלט מן הארץ

על פי כתב האישום, לפני קצת פחות מחודש, בשעות הערב, שהה אוריגשווילי ז"ל בביתו שבחולון יחד עם חבריו. בסמוך לשעה 21:00 הגיע הנאשם חדד, יחד עם אחרים, ונעמד בכניסה לביתו, הם הלכו לסמטה סמוכה ושם דקר חדד את אוריגשווילי בפלג גופו העליון. הדוקר וחבורתו נמלטו מהמקום בעזרת רכב שהמתין להם בסמוך, ואילו אוריגשווילי הפצוע הובהל לבית החולים, שם נפטר מפצעיו.

חברו של אורגשווילי שהיה עד למקרה סיפר בחקירתו: "היד שלו הייתה בכיס ואז פתאום הוא הוציא אותה והכניס את הסכין לגוף של אוריגשווילי". 

זירת הרצח בחולון,

חדד, החשוד בביצוע הדקירה, ניסה להמלט מהארץ יממה לאחר המקרה אך נעצר בביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון. בחקירתו קשר את עצמו לזירה והודה כי נכח בה, אולם למעט אמירתו כי " אני חף מפשע לא רצחתי אף אחד", שמר על זכות השתיקה.

בבקשת המעצר, ציין עו"ד צחי הבדלי מהפרקליטות, כי "מסוכנותו של החשוד לשלום הציבור עולה באופן מובהק מהמעשים המיוחסים לו. חומרה נוספת נלמדת מהתנהגותו של חדד בכך שנמלט מזירת האירוע ומניסיונו להימלט מהארץ זמן קצר לאחר הרצח."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר