אמיר רז הודה ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו דיאנה ז"ל

הנאשם הודה גם בהתעללות בקטין ובתקיפת קטין • הטיעונים לעונש יחלו בעוד כשלושה חודשים • עו"ד נטלי חגי, מהמחלקה לחקירות שוטרים: "אנחנו מקווים שההליך המשפטי יסתיים במהרה, והמשפחה תוכל להתחיל במסע השיקום"

דיאנה דדבייב ואמיר רז

כשנתיים לאחר הרצח המזוויע - הנאשם אמיר רז, השוטר לשעבר, הודה היום (רביעי) בבית המשפט ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו דיאנה ז"ל, התעללות בקטין ותקיפת קטין. רז הודה למעשה בעובדות ובכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום. התיק נוהל על ידי המחלקה לחקירות שוטרים במשך כשנתיים. הטיעונים לעונש יחלו בעוד כשלושה חודשים. 

עו"ד נטלי חגי, מהמחלקה לחקירות שוטרים, אמרה: "אנחנו מקווים שההליך המשפטי יסתיים במהרה והמשפחה תוכל להתחיל במסע השיקום"

אמיר רז שרצח את אשתו דיאנה הודה בכל העבירות// ללא קרדיט

כזכור, רז שוטר לשעבר, סייר משטרה בעיר מודיעין, רצח את אשתו בשתי יריות שאחת מהן פגעה בראשה וגרמה למותה. לאחר מכן הוא התקשר לאימו וביקש ממנה שתבוא לביתו כדי לאסוף את ארבעת ילדיהם, ואז התקשר למפקדו הישיר בתחנה והודה כי ירה ברעייתו. 

רצח את אשתו בשתי יריות. אמיר רז בבית המשפט, צילום: יהונתן שאול

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין נטלי חגי מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי מרכז לוד, עולה כי רז ירה למוות באשתו דיאנה, מול ארבעת ילדיהם. עוד עולה כי בשעות הבוקר של אותו יום, בין בני הזוג החל ויכוח מילולי. במהלך הוויכוח, היא שפכה על אמיר כוס קפה פושר. בשלב זה, עלה הנאשם לחדר השינה שלו ושל אשתו כדי להחליף את בגדיו. אז, הוא הוציא מהכספת את אקדחו האישי ושם אותו בנרתיק ייעודי הנמצא על מותנו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר