מזעזע: מורה לפיזיקה נאשם בהטרדת תלמידו הקטין

על פי כתב האישום, יוסף קורדובה קיים קשר עם תלמיד ישיבה כבן 17, שכלל התכתבויות בעלות אופי מיני • בין היתר, המואשם נהג לאסוף את המתלונן מביתו ולהסיע אותו לבית הספר • כל הפרטים

(אילוסטרציה), צילום: GettyImages

כתב אישום הוגש כנגד יוסף קורדובה (62) ממודיעין עילית, זאת לאחר שבמסגרת עבודתו כמורה הטריד מינית תלמיד ישיבה כבן 17 - כך הודיע היום (שני) בית משפט השלום בתל אביב.

על פי כתב האישום, שהגישה עורכת הדין ספיר שרון, קורדובה עבד כמורה לפיזיקה במוסד לימודים בתל אביב, ובמסגרת זו העביר שיעורי תגבור לתלמידי תיכון. אחד מתלמידיו היה המתלונן הקטין, תלמיד כיתה י"ב הלומד בישיבה.

התכתב עם הקטין בוואטסאפ, צילום: אי.פי.איי.

במהלך השנה האחרונה קורדובה קיים עם המתלונן קשר שכלל התכתבויות וואטסאפ, שבמסגרתן הפנה אליו, בין היתר, התייחסויות בעלות אופי מיני, שיחות טלפוניות, ומפגשים בשעות הלימודים ואף מעבר להן. כך למשל, נהג לאסוף את המתלונן מביתו ולהסיע אותו לבית הספר.

במהלך אחת ההתכתבויות שקיימו בוואטסאפ, קורדובה כתב לקטין: "שמתי 20,000 שקל בצד בשבילך", ובהמשך הציע לקטין שישלם בעבור תיקון המחשב שלו: "אני יכול לשלם לך חלק? כי אתה צריך לשמור על הכסף שלך למקרה הצורך. תשלם אתה 300 ואני 580 שקל. הולך?".

בתגובה כתב לו המתלונן: "אתה לא מסכים שזה מאוד מוזר להציע את זה?". למחרת, במהלך שיעור פרטי שהעביר למתלונן, קורדובה אמר לו שברצונו "למ* לו", והמתלונן בתגובה ארז את חפציו ועזב את הכיתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר