הטחות ומשיכות: כתב אישום חמור נגד שלוש מטפלות מהצפון

במסגרת עבודתן, הנאשמות הטילו אימה על ילדי המעון והפעילו אלימות פיזית קשה • משטרת ישראל: "רואים בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע"

"התעללו בחסרי ישע": כתב אישום חמור נגד שלוש מטפלות מהצפון

התעללות נוספת בפעוטות במעון בצפון: כתב אישום הוגש היום (שני) נגד שלוש מטפלות במעון ביישוב הסמוך לכרמיאל בגין התעללות בפעוטות.

לאחר קבלת התלונה, חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות. במהלך חקירתם צפו החוקרים בהקלטות במשך שעות רבות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של הזדמנויות.

במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכות בידיים, הטחות על המזרן וכיסוי כל הגוף של הילדים בשמיכה תוך הפעלת כוח על גופם.

בתוך כך, כתב אישום הוגש נגד שלושת המטפלות (22,22,41) תושבות סלמה באמצעות פרקליטות מחוז חיפה. 

ממשטרת ישראל נמסר: "רואים בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".

עורכת הדין קארין לגטיוי המייצגת את משפחות הפעוטות, אמרה" "מדובר בכתב אישום חמור, שמייחס לנאשמות עבירות חמורות. אנחנו נמצאים בפני מכת מדינה, לא מדובר באירוע או שניים. אנחנו פוגשים מקרים כאלה כמעט בכל שבוע. אני חושבת שהגיעה העת לעשות כאן עצירה מוחלטת של המגפה החמורה הזו, ואנחנו ממתינים שבית המשפט יקבל החלטה , ויחמיר את הענישה".

נציגי הנאשמות, עורכי הדין יוני דדון דב הירש ועאשל דבאח ביקשו לדחות את הדיון עד לקבלת חומרי החקירה .עורך דין הירש ביקש מבית המשפט לשחרר את מרשתו כי מדובר במעצר ללא עבר פלילי, אך נענה בשלילה .

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר