אולמרט העיד: "התייעצתי ועקבתי אחר התנהגות משפחת נתניהו"

ראש הממשלה לשעבר עלה על דוכן העדים והסביר מדוע מדובר במשפחה של "חולי נפש" • יו"ר האופוזיציה נשאל אם רופא המשפחה הוזמן כאשר רעייתו חוותה התקפים, וענה: "אני לא זוכר שהיא חוותה התקפים בלתי נשלטים, לפעמים יש מצבי לחץ כבכל משפחה, אולמרט אמר נגדי דברים שקריים - ניסה לפגוע בי בזמן בחירות"

אולמרט עם עורך דינו, צילום: יהושע יוסף

השפעת בני המשפחה, מצבה של רעיית יו"ר האופוזיציה וגרסת הנתבע: היום הסוער בבית משפט השלום בתל אביב נמשך גם בשעות אלו (ראשון), במסגרת הדיון בתביעת הדיבה של משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט.

האחרון עלה בשעות הערב לדוכן העדים וטען כי ביסס את הטענות שלו בעקבות התייעצויות ומעקב אחר משפחת נתניהו. עדכונים שוטפים.

"לא קבעתי עובדה רפואית"

ראש הממשלה לשעבר אולמרט עלה בשעות הערב על דוכן העדים ואמר: "הבעתי את דעתי, לא קבעתי עובדה רפואית ולא התיימרתי, ואם יש משקל לדבריי כראש ממשלה לשעבר, איש לא יכול לצפות כמי שישב בחדרים האלו, אני מכיר את הדברים יותר טוב מכל אחד אחר, אני חושב שזו חובתי להביע דעתי ולתת לה משקל מתאים בנסיבות המאוד דרמטיות של ארבע השנים האחרונות, ולא הייתה חציית קו שהוא אופייני לשיח הציבורי שמתנהל כאן בשנים האחרונות בהנהגתו של נתניהו ויצר שסע בציבורי. אם יש דבר בעיניי שמעיד על תפיסת המציאות שלהם זה עצם הגשת התביעה. התראיינתי לכלי התקשורת הכי אנונימי בישראל דמוקרט טי.וי, לא רואים אותו בקושי. אבל נתניהו החליט שמכל האנשים שאמרו שהוא זקוק לאשפוז - דגן, דן חלוץ, הוא החליט לתבוע נגדי ומי שגרם לנזק כביכול לנתניהו הוא מהלך של נתניהו".

"התייעץ איתי - ועשה הפוך": אולמרט בפתח הדיון, צילום: יהושע יוסף

"לנתניהו דפוס התנהלות שמפספס הבנת המציאות"

אולמרט הרחיב את דבריו: "היה ניסיון לא ראוי של התובע. הרי לטעון שאני ניסיתי לתת מעטפת, או משקל, של אוטוריטה רפואית או מקצועית, כי אני ראש ממשלה לשעבר? עקבתי אחרי ההתנהגות של המשפחה, שמעתי הקלטות, התייעצתי, לא הרגשתי שאני אומר את הדברים באופן 'קליני'. לדעתי מי שדירדר את השיח לרמה בלתי נסבלת זה התובע, ואלו חלק מהעילות שהתגייסתי למאבק הציבורי שבמשך שנים נמנעתי ממנו, גם כשלא אהבתי את המדיניות של הממשלה ואת הדרכים השקריות שהציגו דברים".

"לדוגמה עד היום הליכוד ובראשם ראש הממשלה לשעבר אומרים שהם הקימו את הגדר בדרום הארץ שכתוצאה ממנה נפסקה הנהירה של המסתננים והמהגרים. אבל הממשלה שהחליטה על הקמת הגדר הייתה בראשותי. מאז שהחלה החקירה נגד נתניהו ועד הרגע לא הבעתי דעה על האישומים נגדו. כשנשאלתי אמרתי שאני לא מכיר את הפרטים ואת ההסברים. כן התבטאתי לגבי מה שחשבתי שהוא עושה כדי להימנע מהליכים, זה שכנע אותי שאיני יכול לא להביע דעה על הדברים".

"בכל השנים האלו הייתי עסוק במשפטים שהיו לי ולא ראיתי מקום להתערב גם כאשר חשבתי שמדיניות הממשלה הייתה בלי נסבלת. היו שלוש פעמים שנפגשתי עם נתניהו לאחר שהתפטרתי מתפקידי, בפעם הראשונה הוא התקשר איתי והוא אמר לי שהוא רוצה להתייעץ לקראת הנסיעה הצפויה שלו לארה"ב, להיפגש לראשונה עם אובמה. מה שייעצתי לו - הוא עשה ההיפך. איך הידרדרו יחסיו עם אובמה ולאן הוא הוביל את המדינה, זה אנחנו יודעים. בסופו של דבר המבחן האמיתי של סבירות הדברים שאמרתי, ההצטברות של הדברים - של השיבוש בבדיקת המציאות שמאפיינת את התנהלות ראש הממשלה לשעבר. והמשמעויות שיש לזה לגבי האינטרסים הגורליים של המדינה שהיו תחת אחריותו הישירה שהיא ראש ממשלה".

עוד הוסיף אולמרט: "דגן אמר לי דברים חמורים ומטרידים הוא אמר את זה גם בראיונות לעיתונות. הייתה הצטברות של דברים. שנשיא צרפת וראש ממשלת גרמניה מדברים ביניהם ונשיא צרפת אומר על נתניהו שהוא שקרן. אני מרגיש שמתגבש פה דפוס התנהלות שמפספס הבנת מציאות שאיתה אנחנו חיים. עם השלכות קריטיות לגבי העניינים הכי רגישים שמדינת ישראל צריכה להתמודד איתם. שאני שומע דברים דומים ממנהיגים של מדינות נוספות שמדברים על יושר אישי, הולכת שולל, הונאות, שמתערער האמון במדיניות מדינת ישראל וערכיה".

יוסי כהן הגיב: "סליחה, אנחנו לא בחיים שכאלה. למה כל הסיפור הזה?", טיטנוביץ' ענה: "הוא מספר על מה הוא מתבסס".

עורך דינו של אולמרט, אמיר טיטונוביץ, צילום: יהושע יוסף

"בכלא אומרים שב בשקט"

בתוך כך, עו"ד יוסי כהן העיר בזמן שאולמרט העיד. אולמרט ניסה להשתיק אותו ואמר: "שב בשקט",

יוסי כהן השיב: "בכלא אומרים שב בשקט",

אולמרט: "עוד מעט תראה את זה",

יוסי כהן: "יש לך לשון של אסירים לקחת כדורים?",

השופט עמית יריב: "אם הייתי רוצה להפריד בין בני חמש שרבים הייתי עושה אחר צהריים בבית".

עובדת משק הבית: "שרה נזרקה על הריצפה והתחילה לצרוח"

סילבי גנסיה, שעבדה במשק הבית בבית רה"מ, סיפרה מעל הדוכן על יחסי העבודה תחת שרה נתניהו: "באותו יום היא הייתה 'חמה' עליי, הייתה בטרנס'. בבוקר עמדה מאחורי ואמרה לי 'תרוצי', שאני אראה לה איך אני רצה במסדרון. 'ככה אני רוצה שתרוצי כל היום'. (היא) השפילה אותי, אמרה לי שאני זבל. שאני לא שווה. כל הזמן הייתה מקללת אותי שאני לא שווה. באותו יום רציתי לצאת להפסקה והיא אמרה לי אם את יוצאת להפסקה – לא תצאי מהבית כל הפסקה תהיה מהזמן שלך. אסור שמה לשתות ולאכול היא לא מרשה לאכול בקומה ולא מרשה שנשב".

"היא נזרקה על הרצפה, התחילה להתגלגל, ידיים למעלה, לא ידעתי מה לעשות. נבהלתי, אמרתי 'גברת, גברת ארים אותך' היא אמרה לי 'אל תגעי בי יש לך ידיים מגואלות בדם' היא צועקת 'הלב שלי הלב שלי תביאו לי רופא', הייתי חסרת אונים, לא ידעתי אם לבכות, מה לעשות, והיא מתגלגלת וצורחת ש'אני טיפשה ובגללי היא תמות'. הייתי בשוק. בהמשך כאילו לא היום כלום, הלכתי לרופא לד"ר ברקוביץ' היא נשארה בחוץ. הוא הביא לי כוס מים והתחלתי לבכות. אמרתי לו שהיא מתעללת בי כל הזמן".

ניר חפץ העיד: "אין לי אסמכתא רפואית למצבה של שרה"

יועצו לשעבר של בנימין נתניהו בעת שכיהן כראש ממשלה, ניר חפץ, שמשמש גם כעד מדינה נגד יו"ר האופוזיציה בתיק 4000 - עלה להעיד במשפט.

"הייתי מנהל מטה ההסברה של הליכוד בבחירות 2015. מייד אחרי הבחירות, יאיר נתניהו סיפר לעצמו איזה סיפור שהניצחון הזה הוא כל כולו של אביו ושלו. נתניהו תמך בהרבה מקרים בגרסה זו. מהתאריך הזה ועד עזיבתי ב-2018 יש עלייה מטאורית, לינארית, קבועה ומפחידה של השפעתו של יאיר על תהליך קבלת ההחלטות בכל הריבים הפוליטיים, המדיניים ואפילו הביטחוניים במקרים מסוימים. נוצר שיח על רקע זה גם בסביבת בנימין נתניהו, על הצורך למזער את ההשפעות האלו או ניסיונות ההשפעה והיה שיח רחב על ההתנהגות החריגה שלו שהייתה עניין של יום ביומו".

חפץ המשיך להעיד: "שמעתי דברים על מצבם של יאיר ושרה, אך אין לי אסמכתא או ידע רפואי שיכולים לאמת ולבסס את הדברים".

נתניהו בפתח הדיון, צילום: יהושע יוסף

ניר חפץ ביקש לנהל את הדיון בדלתיים סגורות, ויועצי נתניהו יצאו להתייעצות אם יש צורך בכך ולבסוף החליטו לבקש דיון בדלתיים פתוחות.

חפץ ממשיך בעדותו: "לפני ביקור בהודו הייתי עד לשיח בין שרה לביבי שהטיחה בו שיאיר לא אוכל. הוא היה מאוד מאוד רזה והוא עושה את זה בגלל שביבי לא משתף אותו בהחלטות שלטוניות, וכל המצב הזה בגלל שבזמן שהוא היה ילד ביבי לא היה נוכח.
מאחר והם חששו למצבו הנפשי שקלו לבטל את הנסיעה והצעתי לנתניהו שאהיה שם נוכח, הוא הודה על ההצעה. בסוף הסתדרו בלעדי. ברגע שאביו לא מקבל את החלטתו זה מתחיל להיות מלחמות עולם".

"כבר ב-2009 כשהייתי דובר של הממשלה הייתה התנהגות בעייתית של יאיר אבל הוא היה חייל וזה לא הפריע. כדי להמחיש את עוצמת התופעה שכולם יודעים עליה, נעשו עשרות שיחות על "בעיית יאיר".

ניר חפץ מספר על עדותו הסוערת בתביעת נתניהו-אולמרט // צילום: אבי כהן

עוד אמר חפץ: "באחד הימים שכחלון רצה להקים את התאגיד החדש בטלוויזיה, כאשר נתניהו ושרה מעורבים בכך, ישבנו בחדר נתן אשל המוציא והמביא, לידו שלמה פילבר לידו אני ישבתי ולידי יואב הורביץ. ניהלנו שיחה על פשרה בין עמדת נתניהו לכחלון. לפתע יאיר נתניהו נכנס בסערה והחל לדבר ברצף ואי אפשר היה להכניס מילה והוא הטיח בנו שכולנו אשמים בהסכם הזה ואנחנו יועצי אחיתופל".

יאיר נתניהו העיד: "פוגע בשם הטוב"

לאחר שבנימין ושרה נתניהו עלו לדוכן העדים, עלה בנם יאיר. הפרקליט, עו"ד טיטנוביץ, שאל: "לך לא מפריע סטיגמה לחולי נפש?"

יאיר: "הפריע לי. זה פוגע בשם הטוב".

עו"ד: "אתה לא עצבני?"

יאיר: "לא".

עו"ד: "כמה פרסומים אתה עושה ברשתות החברתיות?"

יאיר: "זה תלוי לפי מה שיש לי לומר".

עו"ד: "אתה עושה שימוש תדיר בשימוש במחלות נפש לאנשים?"

יאיר: "לא".

עו"ד: "על ברק פרסמת פסיכופת דמנטי. פרסמת לינק לאתר של אברבנאל אצל בוגי יעלון".

יאיר: "כי בוגי אובססיבי בקטע חולני, זה בצחוק, רק לארץ נהדרת מותר?".

עו"ד: "בנט זקוק לאשפוז פסיכיאטרי?"

יאיר: "בנט מגלומן".

עו"ד: "אם מישהו מקלל אותך אז זה בסדר לפגוע בכל חולי הנפש במדינת ישראל?"

יאיר: "זה ויכוח טוויטר, זה לא עבודה סמינריונית. אולמרט, לא היה לו פליטת פה ואז חזר בו? זה ויכוח שהוא קילל אותי ואת הוריי, ואני מתעצבן שמקללים אותי ואת הוריי".

בשלב זה יאיר פונה לאולמרט: "גם אתה היית בחגיגות של ג'פרי אפשטיין, גם אתה הייתה ברשימה השחורה". 

בהמשך, יאיר מתבקש לפרט את כל מקומות העבודה בהם עבד. בתגובה הוא אומר: "אני בוגר תואר שני בניגוד ליאיר לפיד", עו"ד: "מה קשור יאיר לפיד?", יאיר: "זה קשור לזה שהוא רוצה להיות ראש הממשלה ואין לא בגרות".

כמו כן, הוסיף את מקומות העבודה בהן עובד, תוך עקיצה: "מה לעשות שלא כולם יכולים לקבל מעטפות דולרים כמו אולמרט?"

עו"ד: "אתה מרוויח כסף מפרסום סמוי מהפוסטים שלך?"

יאיר: "יש מקומות שאני בא, עושה סטורי וכותב איזה יפה פה. פרסום של דברים לא פוליטיים, של חברה, מוצר. יש לי 300 אלף עוקבים".

עוד מוסיף לעקוץ: "לא כולנו יכולים להיות מוצלחים כמו הילדים של ליברמן, חברי דירקטוריונים".

שרה נתניהו בפתח הדיון, צילום: יהושע יוסף

שרה נתניהו העידה: "הילדים שלי חוו הרבה רוע"

לאחר בנימין נתניהו עלתה לדוכן העדים רעייתו שרה נתניהו. בפתח דבריה אמרה: "חצו קו אדום. הוא (אולמרט, א.כ) אמר את הדברים באופן עובדתי, בצורה קלינית. מכיוון שהכל שקר וכזב החלטנו להגיש תביעה". 

עוד אמרה: "אני לא חולה בזה, אני עוזרת לאנשים כפסיכולוגית. אני רואה את זה בחמלה רבה. מתייגים שלילית אנשים עם קושי נפשי".

כאשר נשאלה אם אושפזה באוסטריה, טענה: "שקר וכזב. אני יכולה לשלוח את הדרכונים שלי שיראו שאין חותמת של אוסטריה".

בהמשך אמרה לעו"ד של אולמרט: "אני חינכתי את הילדים שלי לראות את הטוב מהאנשים ולא את הרוע, אבל הם חוו הרבה רוע מהתקשורת ומאנשים כמוך לצערי הרב".

לאחר מכן נשמעה הקלטת ה-BA.MA. "זה קלטת שבושלה ונערכה, לא כך אמרתי את הדברים", טענה, והוסיפה: "נעשו מניפולציות בעריכה, זה ערוץ 12 ששוחט אותנו באופן קבוע. דיברתי אולי בכעס אבל לא בצורה כזאת".

בשלב זה שאל אותה עו"ד: "האם לפני השיחה הזאת שתית אלכוהול? האם את אוהבת אלכוהול?"

שרה: "וודקה היה בבית אחרי שקודמנו השאיר אותו".

בשלב זה יאיר התפרץ: "הוא צעק עליה, איזה חוצפן!"

בסיום העדות שאל עו"ד: "מדוע כל כך הרבה אנשים מכל כך הרבה כיוונים, אפילו חברים שלך, מרים אדלסון", בשלב זה יאיר קוטע אותו ואומר: "היא לא החברה שלה", ועו"ד המשיך בשאלה: "בוחרים לתאר אותך בביטוים שקשורים לבריאותך הנפשית?"

שרה: "השאלה מניחה הנחה שקרית. רוב האנשים בחיי אוהבים ומעריכים אותי. יש כאלה שמקבלים תמלוגים כספיים. בחקירת החמגשיות הגיעו אלי אנשים וסיפרו שבמשטרה אומרים לנחקרים שאם לא יגידו דברים רעים על שרה נתניהו - הם ישבו בכלא. 

"מה שקורה היום בבית המשפט עם בעלי מוכיח - תפרו תיקים. מרים אדלסון הבינה שאם תגיד דברים רעים היא תצא חביבה. על גבר מעולם לא היו דברים כאלו. יש משהו בתרבות השוביניסטית התקשורתית שנורא נוח להפוך נשים למשוגעות דמוניזציה".

"אתה מטורלל?"

נתניהו נשאל בעדותו על שינוי שמו בארה"ב ל"בנג'מין ניתאי". "זה היה שם עט של אבי, החלפתי את השם ועם שובי לארץ שיניתי שוב".

עו"ד של אולמרט מקשה: "שנשאלת על זה בארץ הכחשת את זה בריאיון? מי זה ג'ון סאליבן?" 

נתניהו: "מפלגת העבודה שלחה חוקר מיוחד לחקור את עברי, הוא מצא שעל מספר ביטוח הלאומי בארה"ב חונה אדם בשם ג'ון סאליבן. נאמר שאני הוא ג'ון סאליבן ויצאה כתבה שג'ון סאליבן הוא סוכן CIA ואני בכלל לא ישראלי - אני שתול. הבל הבלים. עיתונאי שהוא לא חלק מהלהקה המוכרת הלך, בדק ומצא שאותו אדם נמצא בפנסיה ולפעמים שתי שמות חונים על אותו מספר. מה זה מעיד עלי?"

עו"ד: "מי זה ג'י סאלבין ג'וניור?"

נתניהו: "תגיד אתה מטורלל? אני במקומך הייתי בורח מהנושא".

עו"ד: "מר נתניהו, אתה מטורלל?"

נתניהו: "ממש לא".

בהמשך, הפרקליט, עו"ד אמיר טיטנוביץ, מאמת את הטענה כי יאיר ושרה היו מתפרצים לישיבות. "שקר. לא הוא ולא אשתי התפרצו לישיבות. מדובר בקשקוש".

נתניהו העיד: "אין לי היסטוריה פסיכיאטרית"

המשפט החל בעדות בנימין נתניהו. "הפרסומים האלה הם שקר וכזב. זה לא מצב רגיל בפוליטיקה, שאומרים משוגע, מטורלל. לא מכיר את זה בין מנהיגים בעולם", אמר, והוסיף: "זה לא נאמר כהכפשה אלא כקביעת עובדה ע"י ראש ממשלה לשעבר, כאילו יש לו מידע והוא משתף את הציבור. מהחריגה, מהקיצוניות, מההתעקשות שלא מדובר בהבעת דעה, החלטנו לתבוע". 

עוד הוסיף: "זה נועד לפגוע בי ובסיכויים שלי בזמן מערכת בחירות. הכוונה שלו הייתה למנוע את היותי ראש ממשלה".

במהלך עדותו של נתניהו, הוא טען כי אולמרט אמר נגדו דברים שקריים וניסה לפגוע בו בתקופת בחירות. כאשר נשאל אם רופא המשפחה הוזמן כאשר רעייתו חוותה התקפים טען: "אני לא זוכר שהיא חוותה התקפים בלתי נשלטים, לפעמים יש מצב לחץ כבכל משפחה". בעת שנשאל אם שרה ויאיר היו פורצים לו לישיבות אמר כי "מדובר בקשקוש". 

"ילדיי חוו הרבה רוע": שרה נתניהו, צילום: יהושע יוסף

כמו כן, לאחר עדות יאיר נתניהו יו"ר האופוזיציה רצה להצהיר הצהרה בנוגע לפגועי נפש, אך השופט לא נתן לו.

עו"ד אמיר טיטנוביץ, פרקליטו של אולמרט, הדגיש כי לא היה דיווח שנתי על מצבו הרפואי של נתניהו.

בתגובה אמר השופט: "אפשר היה להגיד בתצהיר לפני המשפט שאין היסטוריה פסיכיאטרית".

בתגובה אמר נתניהו: "אני חושב שיותר טוב שאני אומר זאת בקולי כאן - אין לי היסטוריה פסיכיאטרית".

בהמשך נשאל אם כאשר רעייתו שרה חוותה התקפים קשים הוא הזמין את ד"ר ברקוביץ, רופא המשפחה. בתגובה ענה: "אני לא זוכר שהיא חוותה התקפים בלי נשלטים. לפעמים יש מצבי לחץ בכל משפחה. הוא היה מגיע מעת לעת ומדבר איתנו. אני לא מכיר מקרה אחד שנתן לה תרופה כלשהי".

במהלך העדות שרה פנתה לשופט ושאלה: "האם ככה זה הולך - ששואלים אותו עלי?"

בהמשך עדותו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הוצג לו ראיון עם רה"מ לשעבר אריק שרון, שאומר עליו בין השאר: "נתניהו לחוץ ונתפס לפאניקה".

בתגובה אמר נתניהו: "זה התקפה פוליטית טיפוסית אחרי שהקים את (מפלגת) קדימה. היינו יריבים פוליטיים - אז הוא משמיץ. ב-1999 הוא אמר שהתפעל בצורה כל כך גדולה ממני".

"פגעת בהמוני ישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרי נפש - תתנצל"

בפוסט שפרסם הערב בפייסבוק, כתב נתניהו את הדברים הבאים:

רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם. מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי בגלל שאני מנהיג חזק של הימין. אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור - התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים. בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט: אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל".

"הופכים נושא כאוב לקרקס"

כזכור, בחודשים האחרונים ניסה השופט עמית יריב להגיע להסכמה, אך ללא הצלחה. באחת הפעמים אף ניסח הצעת פשרה, אולם נציגי אולמרט דרשו שלא תהיה אפשרות לבית המשפט להפעיל שיקול דעת האם להשית עליו פיצויים ובני משפחת נתניהו סירבו. במהלך דיון שנערך בחודש ינואר אמר: "לוקחים נושא כאוב של התמודדות עם מחלות נפש והופכים אותו לקרקס".

כמו כן, בחודש פברואר דחה בית המשפט את בקשתו של אולמרט להורות לבני משפחת נתניהו להעביר לידיו רשומות רפואיות בתחום בריאות הנפש, לחתום על כתב ויתור על סודיות רפואית ולהיבדק על ידי פסיכיאטר מטעמו לשם חוות דעת במסגרת התביעה. 

שלב ההוכחות יחל היום ויסתיים מחר. במסגרת ההוכחות אולמרט אמור להעיד ונוסף על כך, יזמן לעדות חמישה אנשים מטעמו, בהם הרופא האישי של משפחת נתניהו, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', פרופ' עוזי ארש וניר חפץ. בני משפחת נתניהו לא צפויים להעיד, אלא אם אולמרט יבקש לחקור אותם מעל דוכן העדים.

השופט יריב הדגיש כי עדות הרופא תהיה קצרה מאוד והוא כנראה לא יאפשר להיכנס לעניינים הפרטיים של בני המשפחה.

נזכיר כי בני משפחת נתניהו הגישו את תביעת הדיבה על סך 837 אלף שקלים נגד אולמרט לאחר שאמר בריאיון ב"דמוקרט טי-וי" כי יש להם מחלת נפש שאינה בת-שיקום. "מה שלא בר-שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה, של אשתו ושל בנו", כך אמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר